Goede externe CD drive voor iMac

Pagina: 1
Acties:
  • 286 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naboo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-06 11:48

Naboo

#WINNING!! DUH!

Topicstarter
Ik heb al een aantal jaar een iMac. Nu las ik al vaker berichten dat de CD drive die er in zit eigenlijk best ruk is en dat ie bij veel mensen relatief snel kapot gaat.

Aangezien ik toch al mijn muziek in iTunes wil blijven zetten, was ik benieuwd of er een goede externe CD drive is waarmee ik dit kan blijven. Want ja, ik heb eigenlijk weinig zin om mijn iMac weer een week kwijt te zijn om er een nieuwe in te laten zetten.
Gaat om een iMac uit 2010. 27".

Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvanpruissen
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07-12-2024

rvanpruissen

rePear.it

Je zou een oude superdrive van een MacBook in een enclosure kunnen zetten. Zo'n drive wil ik je evt. wel sturen tegen de verzendkosten. Dan past het qua stijl ook mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Zoals je wellicht weet verwachten we hier wel wat meer eigen inzet. Iedere USB (of desnoods FireWire) externe CD speler werkt. Wat heb je zelf al gezocht en gevonden? Neem 'ns kijkje in de Pricewatch anders.

Dit topic gaat in ieder geval op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.