Rajintek AM4 upgrade kit.

Pagina: 1
Acties:
  • 191 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M. Smid
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-08-2024
Weet niet precies of dit het topic is maar front page acces heb ik niet :). Ik kan bevestigen dat rajintek voor hun koelers ook een upgrade kit aanbieden. Of dat deze gratis zijn of niet en hoe deze moeten worden aangevragen weet ik nog niet daarmee ben ik met hun support nog in gesprek. Zal hier een update op geven zodra ik deze info heb. De kits zouden volgende week klaar moeten zijn volgens hun support team.

Verdere info volgt nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M. Smid
Nou dat duurde niet lang heb al tijdens het maken van dit topic bericht terug gehad dat het werkt via een aankoop bewijs. Heel duidelijk zijn ze er niet in verder. Heb niet genoeg karma om de screenshots te posten helaas.

[ Voor 15% gewijzigd door M. Smid op 07-03-2017 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The GUI
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:09

The GUI

SaaS > PaaS > IaaS

M. Smid schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 16:25:
Nou dat duurde niet lang heb al tijdens het maken van dit topic bericht terug gehad dat het werkt via een aankoop bewijs. Heel duidelijk zijn ze er niet in verder. Heb niet genoeg karma om de screenshots te posten helaas.
Mooi dat je al antwoord hebt! Je kan je eigen post als antwoord markeren, dan is direct te zien dat jouw vraag beantwoord is ;)

GB Aorus Elite | AMD 3700X | 32GB 3733C16 | GTX 1070 Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M. Smid
Ik zit via mobiel want ik heb nu dus nog geen werkend systeem momenteel en ik krijg die optie niet gevonden :) weet niet of je me de goede richting in kunt sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Het is niet geheel duidelijk wat je met dit topic wilt bereiken. Verder heb je je eigen vraag al beantwoord, dus doe ik hem dicht.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Dit topic is gesloten.