[iOS 10.x] Limiet in "dvr" Youtube Live

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:10

SuBBaSS

-has Ryzen

Topicstarter
Ik loop tegen een nogal specifieke vraag aan waar ik via de Youtube app/ support zelf geen antwoord op krijg. Is wat te specifiek voor het iOS ervaringen topic dus vandaar hier even een eigen topic.

Het "probleem" is als volgt: ik gebruik op zowel ipad als iphone (beiden up to date) de youtube app (beiden versie 12.0x van de app). Daarin kijk ik via de Live kanalen nog wel eens naar livestreams. Die hebben ook een zgn. DVR optie, zodat je ook terug kunt naar eerdere momenten.
Via de chat bij een van die kanalen werd duidelijk dat Android gebruikers 4 uur terug in de tijd kunnen, maar iOS apparaten lijken daar een limiet van 1 uur op te hebben? Zowel in de app-instellingen zelf, als via Instellingen>Youtube app is daar geen instelling voor.
Via safari naar de website gaan biedt de dvr optie (gelukkig denk ik maar voor de performance) niet.

Mijn vraag: zouden mede iOS gebruikers dat eens kunnen nakijken of dat bij hen ook zo is? Als er een adroid device in de buurt is dan daarvoor dezelfde vraag.

Het is geen wereldschokkend probleem natuurlijk en dat er evt. restricties vanuit apple opzitten zou me ook niet verbazen (ook niet echt uitmaken overigens). Toch ben ik benieuwd of dit bijv. versie-gebonden is, zowel qua iOS als de youtub app en of er toch niet ergens een verborgen setting is die aan te passen is.

Alvast bedankt voor het meekijken/ denken!