Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop om Renders te verwerken

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Donderdagavond
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 08-07 10:17
Hi y'all,

Binnenkort ben ik van plan een nieuwe laptop aan te schaffen.

Met de laptop wil ik Renders verwerken in vray en sketchup (heel misschien nog andere programma's).
Ook bewerk ik veel in Photoshop en andere grafische programma's
En uiteraard hou ik van een potje gamen, rpg's etc B)

Kan iemand mij adviseren waar ik naar moet kijken? Ik ben er een beetje uit kwa technische specificatie's :Y) .

Hoop dat jullie mij kunnen helpen,

Groetekes

Alle reacties

• Metaalhoofd
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-11 15:25
Hoi,

het beleid hier is dat je eerst wat onderzoek doet: LAA beleid

nu zouden wij zelf op zoek moeten gaan naar de recommended specs voor je gebruikte programma's en de games die je wilt spelen, terwijl je dat eigenlijk zelf zou moeten doen.

Verder moeten we wel weten wat je budget is en wat voor laptops je zelf al naar gekeken hebben, want anders kunnen we je onmogelijk adviseren wat het beste is in jouw situatie.

Star Citizen Referral Code

• Donderdagavond
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 08-07 10:17
Hmm, dan ben ik inderdaad sneller als ik zelf gewoon alles uit zoek.

Dank voor je (mailtje wil ik bijna zeggen) berichtje.

• Metaalhoofd
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-11 15:25
Donderdagavond schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 15:41:
Hmm, dan ben ik inderdaad sneller als ik zelf gewoon alles uit zoek.

Dank voor je (mailtje wil ik bijna zeggen) berichtje.
succes met je zoektocht en kom gerust terug als je moeite hebt met kiezen of vragen hebt over de afweging tussen bepaalde specificaties (i5 vs i7) of bepaalde merken enzo binnen een vast budget.

Tweakers hier moet je zien als een soort klankbord. Misschien dat er wel een paar tweakers rondlopen die al exact weten wat je nodig hebt (ongeacht budget), maar voor de meesten zoals ik, is het wel handig om wat meer te weten over je budget en wat voor specificaties je zelf in gedachten had anders kan ik zo een suggestie doen van een laptop van € 4000,- die hoogstwaarschijnlijk wel kan wat je wil, maar waarschijnlijk boven je budget ligt en meer kan dan wat je nodig hebt.

Star Citizen Referral Code