Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjentjuh
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-09-2023
Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Bluetooth Aux device voor in de auto

Wat is je budget?
Geen budget

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Op dit moment een HTC One M8 en ik het een tulp aansluiting in de auto. Ik heb ook al een dubbele usb oplader

Wat heb je zelf al gevonden?
O.a. deze: http://www.belkin.com/nl/p/P-F4U037/
https://www.amazon.com/dp...ode=xm2&ascsubtag=WC28042

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik zoek dus een apparaat waarmee ik via tulp spotify kan streamen naar mijn autoradio. Bellen is mooi meegenomen maar niet de reden dat ik het wil. Aansluiten via jack vind ik geen optie. Heb ik wel geprobeerd maar teveel gedoe waardoor ik het niet gebruik.

Bluetooth heeft niet mijn voorkeur i.v.m. matige audio kwaliteit (tenminste ik hoor daar nog steeds slechte verhalen over) maar chromecast audio is volgens mij ook geen serieuze optie.

Hoe kan ik dus het beste via tulp mijn audio streamen naar mijn radio met zo'n goed mogelijke geluidskwaliteit.

[ Voor 23% gewijzigd door arjentjuh op 07-03-2017 12:01 ]

PunlArjen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
Heb je toevallig al gekeken bij Parrot? Die hebben ook carkits waarmee je audio kan streamen. Overigens dat bleutooth slechte kwaliteit is, is achterhaald. Dat was voorheen wel zo (in de begindagen van BT) tegenwoordig klinkt het, zeker voor in de auto (waar je toch altijd al last hebt van omgevingsgeluiden) hartstikke prima.

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjentjuh
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-09-2023
DonJunior schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 12:17:
Heb je toevallig al gekeken bij Parrot? Die hebben ook carkits waarmee je audio kan streamen. Overigens dat bleutooth slechte kwaliteit is, is achterhaald. Dat was voorheen wel zo (in de begindagen van BT) tegenwoordig klinkt het, zeker voor in de auto (waar je toch altijd al last hebt van omgevingsgeluiden) hartstikke prima.
Aha, mooi om te weten. Ik hoor mijn collega's er nog wel eens over maar die zullen wel het systeem van zoveel jaar terug erin hebben.

Het probleem zit hem er een beetje in dat over nadelen aan lijken te hangen. Bij de één gaat hij b.v. niet gelijk aan als je de auto aanzet en bij de ander is het geluid b.v. weer niet goed. Echt goede reviews kan ik er niet over vinden.

Anker ben ik zelf altijd wel tevreden over kwa merk maar die is zoveel goedkoper als Belkin dat ik weer twijfel. Parrot heeft volgens mij zijn eigen versterker erin. Lijkt mij nogal overdreven aangezien ik al een aux aansluiting heb in mijn auto.

PunlArjen