Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

meerdere game-streams in 1 stream

Pagina: 1
Acties:

• chr1st14n
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-10 21:30
Ik zit in een groepje waarmee we nog wel eens naar lanpartys gaan en hier streamen we dan ook wel eens wat. Nu hebben we verschillende (USB) webcams op 1 pc aangesloten. Nadeel van deze opstelling is dat er maar 1 persoon zijn game op de stream kan spelen. En usb verlengkabels zijn ook niet alles..

Nu vroeg ik mij af of het ook mogelijk was om elke pc zijn eigen stream te laten streamen naar 1 pc welke dit dan oppikt en verder kan streamen in de stream (naar bv twitch/youtube/etc). Dit leek ons vooral leuk al we games tegen elkaar spelen, omdat je dan zo niet alleen de reactie van de gamer ziet, maar ook ziet wat elke gamer doet.

Nu kan ik ook moeilijk gaan lopen doen en alle pc's mbv capturecards (of iets dergelijks) aansluiten op 1 pc, maar dit word lastig als er een keer gewisseld word met wie er ff wat streamt.

Nu heb ik hier al even naar lopen googlen, maar hier kom ik nog niet veel tegen wat mij verder helpt met deze zoektocht. Dus nu hoop ik dat er hier iemand is die mij hier misschien een schopje in de juiste richting kan geven.

[Core i7-8700K] [Scythe Mugen 5 Black RGB] [ASUS Z-370-GAMING] [4x8gb DDR4-3000] [INNO3D RTX2070 Super] [250GB Samsung 960 EVO] [3x512TB Crucial MX500 (R0)] [Corsair 350D]

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-11 15:28
Nginx RTMP server opzetten, elke PC naar laten streamen en de beelden die je wilt er op een of andere manier uithalen. Das het enigste waar ik aan kan denken.