[iPhone] Data van spellen terugzetten?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
beste mensen,

ik heb een nieuwe iphone 7

ik heb via icloud de backup teruggezet dat gaat goed maar alleen bij wat spelletjes ben ik alle data kwijt dat is toch wel jammer

is hier een oplossing voor?

gr

felix

Beste antwoord (via Daedalus op 10-03-2017 20:28)

• GeforceAA
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07-11-2024
Verwijderd schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 14:04:
hoi jovano bedankt

ik heb geen facebook login. ik heb wel de backup terugezet, het spelletje staat er ook van zelf op ik ben alleen alle dat kwijt en mag opnieuw beginnen.
Volgens hun help van Boom Beach is je progressie gelinkt aan Game Center. Zorg ervoor dat je bent ingegold, start device opnieuw en zie als je progressie terug is.

Afbeeldingslocatie: https://s22.postimg.org/hkp8l5tq9/IMG_0331.jpg

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:26
Felix, welkom op GoT :w

Ik heb je topic titel aangepast naar "[iPhone] Data van spellen terugzetten?". Probeer altijd een beschrijvende titel te kiezen, zodat andere mensen je topic gemakkelijk kunnen vinden. Verder doen we elkaar op GoT altijd de groeten, dus dat hoef je niet onder je post te zetten. Dat leest ook wat fijner :). Tot slot, probeer zoveel mogelijk details te geven. Om welke games / spellen gaat het bijv?

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Kort gezegd - Neen. Tenzij je een volledige backup hebt via iTunes, wat ik ten zeerste betwijfel.

Heb je de oude GSM nog? Zoja; volledige iTunes backup maken en die dan restoren op je nieuwe gsm. Dan werkt het wel.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de reactie

ik heb wel een volledige backup op itunes gemaakt. ik heb ook de oude iphone nog

ik zou graag met het spelletje boom beach verder gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovano
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17-09 14:22
Verwijderd schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 12:26:
bedankt voor de reactie

ik heb wel een volledige backup op itunes gemaakt. ik heb ook de oude iphone nog

ik zou graag met het spelletje boom beach verder gaan.
Boom Beach maakt volgensmij een back up als je op je Facebook inlogt in het spel, dus op je oude iPhone het spel inloggen op je Facebook, en daarna op je nieuwe iPhone.
Als je geen Facebook hebt of dit niet wilt linken aan Boom Beach kan je altijd je back up van je vorige iPhone terug zetten op je iPhone 7 (plus).

[ Voor 7% gewijzigd door Jovano op 08-03-2017 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hoi jovano bedankt

ik heb geen facebook login. ik heb wel de backup terugezet, het spelletje staat er ook van zelf op ik ben alleen alle dat kwijt en mag opnieuw beginnen.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• GeforceAA
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07-11-2024
Verwijderd schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 14:04:
hoi jovano bedankt

Volgens hun help van Boom Beach is je progressie gelinkt aan Game Center. Zorg ervoor dat je bent ingegold, start device opnieuw en zie als je progressie terug is.

Afbeeldingslocatie: https://s22.postimg.org/hkp8l5tq9/IMG_0331.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ah kijk ik heb geen gamecentre dat heb ik denk ik in het begin gewist. maar ik kan dit ook niet direct vinden in de appstore.

hoe zou ik dat terug kunnen krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Game Center is onderdeel van iOS en geen losse app. Je kunt het vinden via Settings > Game Center.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja het is gelukt!

bedankt allemaal

gr felix
Pagina: 1