Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Goedemorgen,

Hier op het werk hebben we verschillende toestellen:

J5
J3
Xcover3

Die sinds kort bij een full reset (Wipe data + factory reset in boot menu) een aparte melding geven. Na het starten en het kiezen van een Wifi punt, wordt er gelijk gevraagd om een Google Account wat eerder is gesynchroniseerd met dit toestel.

Nu is het zo dat we 100% zeker weten dat de e-mail adressen die we invullen kloppen (een J3 van deze stapel is van mij geweest, dus ik ken het wachtwoord + e-mail adres).

Alleen blijven we nu de melding zien dat die informatie niet klopt.

Ook getest:

Falshen via Odin met de volgende settings:

Auto Reboot
F. Reset Time

Rom = https://www.sammobile.com/firmwares/database/SM-J500FN/PHN/

Ook wat me opvalt is dat na de installatie hij gelijk al connect met het Wifi hier, waar een wachtwoord in zit. Dus dat lijkt niet goed te gaan.

De handleiding die ik heb gevolgd:

https://forum.xda-develop...e-stock-firmware-t2979006

[ Voor 6% gewijzigd door corset op 07-03-2017 09:25 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 26-09 12:05
Ook al een hardreset geprobeerd via de toetsencombinatie methode?
Voor de J3 (2016) bijvoorbeeld: Link

[ Voor 3% gewijzigd door Gadgeteer op 07-03-2017 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Gadgeteer schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 13:46:
Ook al een hardreset geprobeerd via de toetsencombinatie methode?
Voor de J3 (2016) bijvoorbeeld: Link
jep;

Die sinds kort bij een full reset (Wipe data + factory reset in boot menu)

:-(

Getest:

Boot menu hard reset
Image van Sam Mobile

ze blijven aangeven dat er een e-mail adres moet worden gebruikt

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:37
Dat is normaal gedrag bij FRP. Je had het toestel moeten wissen via de settings, dan was het gekoppelde account verwijderd. Waarschijnlijk maak je nu toch gewoon een fout met het invoeren van het account/wachtwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
hcQd schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 14:25:
Dat is normaal gedrag bij FRP. Je had het toestel moeten wissen via de settings, dan was het gekoppelde account verwijderd. Waarschijnlijk maak je nu toch gewoon een fout met het invoeren van het account/wachtwoord.
Lijkt me sterk, dit is mijn toestel geweest, uit de doos is er een e-mail adres op gezet (die van mij), en daarna is hij 2 weken later (afgelopen week) gereset ivm wat problemen met bedrijfs applicatie. Sindsdien werkt het niet meer.
Als ik het geheugen van een zeef heb dat ik het e-mail adres niet meer weet, dan ga ik me zorgen maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatpoint
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-08 15:28
Ik heb met onze bedrijfstoestellen hetzelfde probleem. ook allen Xcover3.
Sommige gebruikers zijn uit dienst dus daarvan kan ik het gebruikte googleaccount ook niet meer achterhalen. wat zijn dan de opties om dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Meatpoint schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 15:58:
Ik heb met onze bedrijfstoestellen hetzelfde probleem. ook allen Xcover3.
Sommige gebruikers zijn uit dienst dus daarvan kan ik het gebruikte googleaccount ook niet meer achterhalen. wat zijn dan de opties om dit op te lossen?
In principe niet. We hebben contact gehad met Google hierover, en lijkt een bug te zijn die soms voorkomt. Welke optie je ook kiest voor deleten/instellen telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 26-09 12:05
corset schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 16:21:
[...]

In principe niet. We hebben contact gehad met Google hierover, en lijkt een bug te zijn die soms voorkomt. Welke optie je ook kiest voor deleten/instellen telefoon.
Ben wel benieuwd hoe je dit dan kan oplossen volgens Google? Garantie claimen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-09 10:58

GforceNL

Out of memory....

Had afgelopen week een huawei P9 die maar niet door de setup wilde, terwijl ik 100 % zeker was dat de login gegevens klopten. Na het wachtwoord springend hij dan weer gewoon terug naar stap 1. Heb het uiteindelijk via de niet officiële manier maar gedaan.

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Gadgeteer schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 16:40:
[...]

Ben wel benieuwd hoe je dit dan kan oplossen volgens Google? Garantie claimen?
Jep, dat hebben wij gedaan. Was vrij weinig aan te doen verder.

Pagina: 1