Wijziging User Review [Mezzid] [jacobroos]

Pagina: 1
Acties:
  • 533 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mezzid
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-09 13:00

Hoi,

25 februari ben ik tot een akkoord gekomen met de gebruiker jacobroos over de overname van zijn Xbox One. In zijn advertentie gaf jaco aan dat achteraf betalen geen probleem is, dus hier heb ik in mijn berichten naar hem dan ook naar gevraagd en hij gaf inderdaad aan dat achteraf betalen geen probleem is.

27 februari heb ik mijn adres doorgegeven aan jaco zodat hij het pakket op de post kon doen. 1 maart stuur ik weer een bericht na nog niks gehoord te hebben, hij zou mijn adres niet hebben ontvangen. Oke, opnieuw gestuurd op 1 maart. 4 maart stuur ik dat ik van de koop af zie omdat jaco helemaal niet meer reageert en ik op helemaal niks zit te wachten blijkbaar.

Fast forward naar vandaag: 7 maart in de vroege ochtend. Ik schrijf een negatieve review na nog steeds geen enkel berichten te hebben ontvangen van jacobroos. Binnen 10 minuten ontvang ik een mailtje:
jacobroos heeft je beoordeeld!

Dus meneer kan al die tijd niet reageren op mijn berichten, maar binnen letterlijk 10 MINUTEN kan hij een negatieve review plaatsen om mij voor oplichter uit te maken. Bravo jaco, bravo. Ik hoop hiermee jullie voldoende informatie gegeven te hebben, ik hoop dat zijn recensie kan worden verwijderd en dat hier verder op in gekeken kan worden want dit niveau ben ik niet op V&A gewend.

Dit was de recensie die ik zelf heb geplaatst:

Update:

Reactie van jacobroos, stelt dat hij ''op google heeft gelezen'' dat ik niet van plan zou zijn om te betalen.
Nadat ik om bewijs vroeg en een linkje heeft hij die niet gegeven maar begon over ''dat google er vol mee staat''.. mhm :+

Mocht een moderator dit op feiten willen nalopen geef ik maar al te graag mijn achternaam ook prijs die ik tevens in de berichten met jacobroos heb gedeeld uit vertrouwen ;)

Update 2:
.... need I say more?

Mijn eigen conclusie: 8)7

jacobroos beschuldigt mij van oplichting nadat ik (terecht) negatief beoordeeld heb omdat hij akkoord ging met de verkoop van zijn product en vervolgens helemaal niet meer reageert terwijl ik zit te wachten op een pakket dat nooit zal aankomen. De reden dat ik een oplichter ben volgens jacobroos? Omdat er op internet ''heel veel'' zou staan dat (over het algemeen) internetoplichting voorkomt :o Dus omdat het voorkomt, ben ik per definitie volgens jacobroos een oplichter. Hah ;) En dat is alles wat ik hierop te zeggen heb, ik hoor graag feedback van een moderator!

[ Voor 56% gewijzigd door Microkid op 07-03-2017 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:24
Heb je hem op de hoogte gebracht van dit topic? Daarbij heb je niets gekocht/verkocht, waardoor een review eigenlijk niet eens mag.

Oops, ik mag hier niet op reageren. Excuses.

[ Voor 46% gewijzigd door Arunia op 07-03-2017 07:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mezzid
Arunia schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 07:32:
Heb je hem op de hoogte gebracht van dit topic? Daarbij heb je niets gekocht/verkocht, waardoor een review eigenlijk niet eens mag.

Oplichting is pas sprake van wanneer je geld gegeven hebt en niets gekregen hebt.
Ik heb zojuist het hele gesprek toegevoegd in dit topic, meteen na de recensie van jacobroos heb ik hem het volgende bericht gestuurd:

Nu ik dit topic heb aangemaakt heb ik hem uiteraard een linkje gestuurd, maar het punt is dat hij al die tijd geen bericht heeft kunnen sturen, ik betwijfel of hij uberhaupt nog gaat reageren, alsnog heb ik hem op de hoogte gebracht.

Ik zie dat ik de titel anders had moeten noemen, namelijk;

Zou dit aangepast kunnen worden? :+

[ Voor 10% gewijzigd door Microkid op 07-03-2017 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Modbreak:Geen integrale communicatie plaatsen aub. Bij deze verwijderd.

Daarnaast het verzoek de procedure te volgen :)

BELANGRIJK: Nieuwe procedure voor V&A Feedback aanpassen

[ Voor 24% gewijzigd door Microkid op 07-03-2017 12:14 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mezzid
Inmiddels heeft jacobroos erkend dat hij fout zit en wil hij de review verwijdert hebben, hij weet alleen niet hoe hij tweakers moet mailen zegt hij en heeft ook nog niet hier gereageerd. Kan een mod helpen aub?

Update:

Gebruiker is verbannen, de recensie staat er nog steeds. :/
Niet echt tevreden met hoe ik hier geholpen word.

[ Voor 24% gewijzigd door Mezzid op 07-03-2017 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Review is bij deze verwijderd.

Ter info: we doen dit werk vrijwillig. Ook wij hebben een sociaal leven en kunnen niet altijd hier rondkijken. Mochten de reactietijden daardoor niet aan je verwachtingen voldoen dan ben je welkom om een ander forum te gebruiken.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.