Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• Naboo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-06 11:48

Naboo

#WINNING!! DUH!

Topicstarter
Ik had Google al gebruikt en ik weet, je kan je Gmail adres waarmee je Android phone ooit hebt geïnstalleerd aanpassen.
Wat is nu de situatie, toen ik mijn Samsung kocht had ik de telefoon geïnstalleerd met een toen nieuw aangemaakt Gmail account. Echter ga ik nu steeds meer zakelijke afspraken in Google Calendar plannen en ik vind het prettig om die ook op mijn iMac terug te zien, door middel van ingelogd zijn op mijn zakelijke gmail adres.
Dus om te synchroniseren moet ik op mijn Samsung het huidige email adres verwijderen en vervangen door mijn zakelijke Gmail adres. (Het is een gemis in Google Calendar dat je niet gewoon een account kan toevoegen).

Alleen bij de pagina die ik vond hoe je dit kon doen, stond een screenshot; LET OP ALLES WORDT VERWIJDERD.
Alleen wordt er verder niet bij verteld WAT er verwijderd wordt. Ja alles, maar alles met betrekking tot alleen dat Gmail account, of ook alle apps die je gedownload hebt en je contacten? Of juist alleen weer alleen je contacten uit je gmail account (Die er op dit moment niet zijn, want alleen SIM kaart contacts heb ik).

De vraag is, wat verdwijnt er wel, wat blijft er staan. Kan je na het toevoegen van het andere Gmail account gewoon weer je huidige apps updaten. Of moet je echt al die apps opnieuw gaan installeren.

Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find

Alle reacties

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:37
Je kan toch onder settings een tweede Gmail account toevoegen?

• Naboo

Naboo

#WINNING!! DUH!

Topicstarter
418O2 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 22:47:
Je kan toch onder settings een tweede Gmail account toevoegen?
Ik kan alleen kiezen uit:
"Nu synchroniseren" en
"Account wissen".

Onder Instellingen -> Google

En onder accountbeheer kan ik alleen opties kiezen gericht op huidige Gmail account.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:37
Naboo schreef op maandag 6 maart 2017 @ 22:52:
[...]

Ik kan alleen kiezen uit:
"Nu synchroniseren" en
"Account wissen".

Onder Instellingen -> Google

En onder accountbeheer kan ik alleen opties kiezen gericht op huidige Gmail account.
Instellingen > accounts > account toevoegen > Google

• Naboo

Naboo

#WINNING!! DUH!

Topicstarter
418O2 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 22:53:
[...]

Instellingen > accounts > account toevoegen > Google
Dat inmiddels gevonden. ^O^
Echter gooit ie wel alles in de Samsung kalender en synchroniseert de app wel vanuit Gmail account naar de App, maar de afspraken in de App niet naar de Gmail agenda.

Bug inmiddels gevonden daarin.

[ Voor 12% gewijzigd door Naboo op 06-03-2017 23:15 . Reden: Bug gevonden ]