• NalaDinW
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-01-2021
Ik zoek een?
Ik zoek een nieuwe telefoon, omdat mijn vorige kapot is gegaan.
Wat is je budget?
Rond de 200-300 euro, hoe goedkoper hoe beter. Ik ben geen performance freak, hiervoor heb ik altijd mijn game pc nog voor ;).

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil graag dat mijn telefoon een goede accu heeft, zodat ik gewoon per dag 4 uur muziek kan luisteren, 2 uur browsen en misschien nog af en toe een spelletjes spelen zonder enige moeite. De apps die ik nu wil instaleren zijn spotify (premium dus ik heb geen 3/4G nodig), instagram, whatsapp en clash royale. Deze apps moeten gewoon vloeiend draaien (een beetje laden bij clash royale is wel acceptabel). Ook wil ik skateboard videos gaan opnemen, waarbij het handig is om een 1080p @60fps camera te hebben en een fish eye lens die erop kan.

Wat heb je zelf al gevonden?
pricewatch: Lenovo P2 Grijs
Iets prijzig, maar wel een goede accu, volgensmij goede specs en een goede videocamera.

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik vroeg mij ook af wat verstandiger is: een smartphone kopen voor 300 euro met een goede videocamera, zodat ik daarmee kan filmen. Of een smartphone kopen van rond de 100 euro en vervolgens een losse actioncam erbij komen om hiermee te filmen? Ook vind ik het lastig om te zien welke smartphones een goede videocamera heeft die mooi beeld geeft, het liefst niet schokkerig en met de mogelijkheid voor slow mo (dus @60fps).

Alvast bedankt voor jullie reacties! :)

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:15
Koop een goede camera met image stabilisatie als filmen belangrijk is, zeker in de goedkopere telefoons is dat niet zo goed geregeld.

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Ook i.v.m. met dat je filmpjes wil gaan maken met skaten zou ik een losse camera kopen.
Een smartphone is kwetsbaar. Een actioncam heeft vaak een grotere lens en sensor, en is meer voorbereid op modificatie.

| live and give like no one else |

• NalaDinW
swhnld schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 09:35:
Koop een goede camera met image stabilisatie als filmen belangrijk is, zeker in de goedkopere telefoons is dat niet zo goed geregeld.
3x3 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 09:39:
Ook i.v.m. met dat je filmpjes wil gaan maken met skaten zou ik een losse camera kopen.
Een smartphone is kwetsbaar. Een actioncam heeft vaak een grotere lens en sensor, en is meer voorbereid op modificatie.
Oke, dan ga ik hier wel voor. Weten jullie ook nog welke telefoon goed is voor ongeveer 150 euro voor mijn behoeften? Dan houd ik ook nog wat budget over voor een actioncam :9

• NalaDinW
pricewatch: Wileyfox Spark X Zwart
Wat vinden jullie van deze?

• 3x3

3x3

NalaDinW schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 12:25:
[...]

[...]

Oke, dan ga ik hier wel voor. Weten jullie ook nog welke telefoon goed is voor ongeveer 150 euro voor mijn behoeften? Dan houd ik ook nog wat budget over voor een actioncam :9
Deze keuze ligt het meest voor de hand.

pricewatch: Motorola Moto G Play (2016) Zwart

Qualcomm Snapdragon 410
2GB Ram 16GB Rom.
720P scherm

• 3x3

3x3

Ook een prima keuze.

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Meerdere reacties onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.

[ Voor 18% gewijzigd door rens-br op 07-03-2017 14:56 ]

• NalaDinW
Ja, zijn vgm ongeveer even goed. Dan ga ik voor de Wileyfox, omdat ik deze er wel gaaf uit vind zien.
Pagina: 1