Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• wfveennl
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-11 19:32
Hallo,

Ik gebruik al jaren www.energiemangeronline.nl om handmatig mijn meterstanden bij te houden.

Een paar maanden terug heb ik een slimme meter gekregen en enkele weken terug heb ik deze aangemeld op de voornoemde site. Ik heb netjes betaald voor een jaar, heb een brief gekregen met een code om de meter te activeren.

En volgens het bericht nu max. 48 uur wachten op de meterstanden..... en wachten en wachten en wachten...... maar na meer dan een week nog geen meterstanden!

Dus het online formulier ingevuld en gemeld dat de meterstanden niet doorkomen en of ze dit na willen kijken. En weer wachteh en wachten... maar geen reactie. Vorige week een mail gestuurd naar hun info mail adres maar ook hier krijg ik geen reactie op. Er staat geen telefoonnummer op de site dus wat nu....?

Heeft iemand misschien een zelfde probleem met deze organsatie of heeft iemand misschien een telefoonnummer van deze organisatie zodat ik contact met ze op kan nemen of andere tips hoe ik in contact kan komen?

Met vriendelijke groet.

LG Therma V Split: binnen : HN091MR; buiten : HU071MR

Beste antwoord (via ThinkPad op 07-03-2017 11:39)

• mvrhrln
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-11-2023
Zal ff kijken.
heb je dit mail adres geprobeerd (heb ik in mn mails staan van hun): #########@energiemanageronline.nl

[ Voor 7% gewijzigd door mvrhrln op 06-03-2017 21:02 ]

Alle reacties

• mvrhrln
Deze bedoel je ? : https://energiemanageronline.nl/nl/energiemanager/

Normaal altijd binnen 1-2 dagen reactie.
Kijk eens in je spam folder?

• wfveennl
Bij mij gewoon: https://energiemanageronline.nl/ maar beide links komen uit op dezelfde site, en nee niets in de spamfolder.

Wel raar, misschien kun jij ze in mijn naam ff mailen https://tweakimg.net/g/s/shiny.gif

Acties:
  • Beste antwoord

• mvrhrln
Zal ff kijken.
heb je dit mail adres geprobeerd (heb ik in mn mails staan van hun): #########@energiemanageronline.nl

[ Voor 7% gewijzigd door mvrhrln op 06-03-2017 21:02 ]

• wfveennl
Oké ik had alleen info@... Ik ga de helpdesk eens proberen! Ik laat het heir weten of ik antwoord krijg. Vast bedankt voor de moeite!

• mvrhrln
ok, haal ik het ff weg. weet niet of ze dat zo publiek willen hebben staan.
(ff niet bij nagedacht :) ).

• wfveennl
Heb nu al contact! Heel erg bedankt voor de tip!

Mvg.

Pagina: 1