Ik heb hier een gloednieuwe cd-rw van TDK, net uit de verpakking, ik brand met Nero wat troep erop (<600mb) maar vergis me, kan niet meer wissen, alles blijft staan, 3 branders en 4 proggies geprobeerd... Een andere oplossing (Search levert niks nuttigs op)? of heb ik garantie (laat dit nou net mijn enige niet volledig officiele cd zijn
)
Move -> Opslagmedia
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Is het kleppie rechtboven wel dicht?
Nee, serieus, misschien help het om de cd er in er er weer uit de doen, dan leest hij hem opnieuw in. Want als ik een cd'tje bak, moet ik hem ook er opnieuw indoen, anders zie ik ook niks.
Nee, serieus, misschien help het om de cd er in er er weer uit de doen, dan leest hij hem opnieuw in. Want als ik een cd'tje bak, moet ik hem ook er opnieuw indoen, anders zie ik ook niks.
Juist
nope... Heb contact opgenomen met mijn 'leverancier' en die zegt, jammer joh, maar garantie heb je tot aan het branden, daarna niet meer.
Is er nog een mogelijkheid om de cd 'hard' leeg te halen (met een magneet/gasbrander bijv
)
Is er nog een mogelijkheid om de cd 'hard' leeg te halen (met een magneet/gasbrander bijv
Welke brander gebruik je ?
Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot
En heb je al andere RW's getest(zelfde merk, ander merk)
Juist
Verwijderd
Wat voor een *** leverancier is dat? Als het bij andere wel werkt, en deze niet moet hij gewoon een nieuwe geven of geld terug.Op donderdag 05 juli 2001 08:25 schreef WieMie het volgende:
nope... Heb contact opgenomen met mijn 'leverancier' en die zegt, jammer joh, maar garantie heb je tot aan het branden, daarna niet meer.
Pagina: 1