Toon posts:

Gaming PC Hardware vraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben van plan om mijn CPU en mijn SSD te upgraden.
Het gaat om een I7 7700K ik hem over overklokken naar 5GHz.
Mijn is vraag welke moederbord is het beste geschikt voor gamen en overklokken
pricewatch: MSI Z270 Gaming M7 of pricewatch: MSI Z270 Gaming Pro Carbon

En ik had een vraag over deze twee SSD's is het echt de moeite waard om 100 extra te betalen voor Pro versie.
Ik wou al EVO kopen las ik ergens op Black Desert Online forums het best was om PRO versie te hebben om het spel sneller te laden, textures en spelers

pricewatch: Samsung 960 EVO 500GB

pricewatch: Samsung 960 Pro 512GB

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2017 02:35 ]

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-02 12:15

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Wait. What?

Misschien eerst een duidelijke OP schrijven. Hier kan niemand iets mee.

-= Very annoying forum person =-

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Schopje naar CAA

Verwijderd

Topicstarter
bump

• elbowlessgoat
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 28-12-2025
Beide zijn goed om mee te gamen, maar het zal natuurlijk ook afhangen welke sloten je allemaal wil gebruiken. Beide kunnen overklokken, en de ene is daar niet beter in dan de ander voor zover mij bekend is.
Kijk welke het best aansluit bij de rest van je build, is mijn advies.

Wat betreft je performance voor de SSDs... hieronder een stukje van een Gizmodo review.
Let wel, het gaat om de Pro 2TB uitvoering en de EVO 250 GB.
Performance

We put both the 960 Pro (2TB) and EVO (250GB) to the test in a high end gaming machine. We ran the benchmark CrystalDiskMark.

Our 2TB 960 Pro hit a very impressive 3478 MBps sequential read speed, and 1987 MBps sequential write, with a queue depth of 32. Random 4K read and writes were just as impressive, at 51 MBps and 219 MBps respectively.

In comparison, the 250GB 960 EVO puts on a damn good show. We measured over the rated sequential read speed, at 3254 MB/s, and wrote at 1476 MB/s. The larger 960 EVO drives will also offer up to a few hundred MB/s faster write speeds. Testing 4K random read and writes, the 960 EVO managed a strong 48 MB/s reading, and 203 MB/s writing.
Persoonlijk zou ik geen 100 euro over hebben voor het verschil, maar to each his own.

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-02 06:20
De vraag is natuurlijk eerst, waarvoor wil je het gaan gebruiken en in wat voor systeem ga je het zetten, dus welke videokaart heb je, welke voeding (merk en type) enz.

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-12-2025
Je wilt upgraden maar je verteld niet je huidige specs ?

Laten we daar maar eens mee beginnen
Pagina: 1