Ongemod?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:10
Hier staan er iets van 7 ofzo die nog niet gemod zijn. Veel draadjes kan ik modden maar die niet meer :9

Dus wie wil mij dat plezier doen voor ze overtijd gaan :)

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Hm een heerlijk draadje dat, da's een al vrij heftig besproken draad vanwege de overduidelijke aanwezigheid van mr denie :? of het ook heten mag >:)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Zie voor meerin de andere draad daarover:
[topic=175393]

Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
Klopt die heb ik ook al wel gezien maar het ging mij meer om de reacties die als sinds vanmorgen op 1 staan en dus tot op heden niet gemod zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even voor de duidelijkheid: ik probeer alleen maar om een stuk goedkope en presterende hardware onder de aandacht te brengen zodat men niet meer voor minder gaat betalen.

Als de interesse naar mijn persoon echt zo groot is: zoek onder gebruikersnaam en kijk of ik iemand ben die behulpzaam is of iemand ben die graag een ander bekritiseert.

Ik weet het antwoord al: nu de rest nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
Op woensdag 04 juli 2001 04:39 schreef mdenie het volgende:
Even voor de duidelijkheid: ik probeer alleen maar om een stuk goedkope en presterende hardware onder de aandacht te brengen zodat men niet meer voor minder gaat betalen.

Als de interesse naar mijn persoon echt zo groot is: zoek onder gebruikersnaam en kijk of ik iemand ben die behulpzaam is of iemand ben die graag een ander bekritiseert.

Het merk wat jij zo graag wilt verkopen komt slecht uit de test. Daar reageer ik op. Als je het er niet mee eens bent dan laat mij een test zien van dat bordje dat hij wel goed werkt. Simpel.

Maar ik val ook jou niet aan ik zeg alleen dat er daar nog 7 stonden die ongemod waren en niet dat ze jou naar beneden moesten schuppen want dat was allang gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 04:39 schreef mdenie het volgende:

...
...

Antwoord:

Registratie datum 09-12-2000 02:44
Laatste posting 04-07-2001 02:11
Aantal reacties 21
Gemiddelde per dag 0.1 postings
Reacties totaalscore -4
Karma -15 (#30229)
Tweakotine 173 (#491)
Status Dwarfgeit

In ieder geval zien mensen je in de regel niet als behulpzaam, de meeste van jouw posts worden gezien als troll of flame, simpel omdat je hardnekkig een produkt pusht en daarbij oeverloos (zo is mijn beeld) blijft volhouden aan jouw gelijk.

Voor alle duidelijkheid, ik kan niet beoordelen of je al dan niet gelijk hebt, van die materie heb ik geen kaas gegeten.

Ik wil je hiermee niet persoonlijk aanvallen, maar je alleen maar inzicht geven hoe er naar jou gekeken wordt (kun je denken dat je gelijk hebt en de rest het mis heeft, maar je zou ook kunnen denken aan een kleine aanpassing van de manier waarop je post).

Kijk maar of je er wat mee kunt, mij maakt het persoonlijk niet zoveel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elteor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

TGF : Ik denk dat hij hiermee het forum bedoelt, waar hij (in mijn ogen itt tweakers.net) regelmatig behulpzaam is op een iets minder irritant overkomende manier.

mdenie : het kan idd best handig zijn om goedkope en toch goed presterende (waar voor je geld) hardware aan te geven, als je dit echter op een iets minder dwingende manier doet en je post's edit ipv meerdere post's onder elkaar te plaatsen zal je mijn inziens echt wel overtuigender overkomen :)

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 11:18 schreef Elteor het volgende:
TGF : Ik denk dat hij hiermee het forum bedoelt, waar hij (in mijn ogen itt tweakers.net) regelmatig behulpzaam is op een iets minder irritant overkomende manier.
|:( heb ik geen rekening mee gehouden :)

Anywayz, de discussie hier was n.a.v. zijn reacties op t.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
Aantal reacties 21
Gemiddelde per dag 0.1 postings
Reacties totaalscore -4
Karma -15 (#30229)
Tweakotine 173 (#491)
Status Dwarfgeit
Ik denk dat dis -15 in karma echt gewoon komt door de postings van de laatste 3 dagen. Als je een beetje redelijk post wordt je ook redelijk beoordeeld want daar is TMF voor, maar ga je tegen de haren van iedereen in door alles 5 keer te posten zonder te editten dan krijg je dus het -1 effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me dan toch af, als je dan zo'n status hebt op t.net, dan heb je een bepaald imago opgebouwd, zou dat dan zoveel afwijken van de GoT persoon?

Doorgaans ben je op GoT en t.net vrijwel hetzelfde, op t.net is dat makkelijker te controleren dan op GoT, of je moet je door wat draadjes heen willen worstelen :)

tis maar een gedachte van /me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
Op woensdag 04 juli 2001 11:39 schreef TgF het volgende:
Ik vraag me dan toch af, als je dan zo'n status hebt op t.net, dan heb je een bepaald imago opgebouwd, zou dat dan zoveel afwijken van de GoT persoon?

Doorgaans ben je op GoT en t.net vrijwel hetzelfde, op t.net is dat makkelijker te controleren dan op GoT, of je moet je door wat draadjes heen willen worstelen :)

tis maar een gedachte van /me :)
Ben ik geheel met je eens alleen er zijn mensen die 2 verschillende nicks hebben op GoT en T.net dus dat kan ook verwarrend zijn. Zeker omdat ze dit bijvoorbeeld niet duidelijk maken.

(voorbeeld nick = piet op t.net en nick = koos op GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

* GiLeX denkt nu aan zich zelf :)
Hier op GoT gellie en op T.net -=GiLeX=-
tja dit helaas door een fout van mezelf :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op woensdag 04 juli 2001 12:16 schreef gellie het volgende:
* korenwolf denkt nu aan zich zelf :)
Hier op GoT gellie en op T.net -=GiLeX=-
tja dit helaas door een fout van mezelf :?
Weet * korenwolf al dat je de nick op T.net gewoon kunt veranderen? :)

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Ja dat weet hij :)
* GiLeX wil geen gellie zijn
MAar er is ooit es wat fout gegaan bij het aanvragen van Gilex ;( op GoT ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om je de waarheid te zeggen het boeit me echt niet wat mensen van mij denken: dat zegt meer omtrent die personen en hun gedachten.

Belangrijk is voor mij hoe ik mij zelf zie en ervaar en dat is tot op heden nog steeds positief: TSJAKKA dus :)
Maar ik geloof als er enige sprake van voortzetting van de discussie mogelijk is het misschien beter hier verder kan gaan

Gepost door een gewillige lid van de brandweer: Aikeleer die graag oude koeien uit de sloot helpt: [topic=175393]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
Op donderdag 05 juli 2001 03:38 schreef mdenie het volgende:
Om je de waarheid te zeggen het boeit me echt niet wat mensen van mij denken: dat zegt meer omtrent die personen en hun gedachten.

Belangrijk is voor mij hoe ik mij zelf zie en ervaar en dat is tot op heden nog steeds positief: TSJAKKA dus :)
Maar ik geloof als er enige sprake van voortzetting van de discussie mogelijk is het misschien beter hier verder kan gaan

Gepost door een gewillige lid van de brandweer: Aikeleer die graag oude koeien uit de sloot helpt: [topic=175393]
OK ik accepteer dat.

Maar wat heeft dat met de momentele "discussie" over nicknames te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk niet dat mdenie nog gaat reageren >:)

[topic=175393]

Daar ga je dan met je TSJAKKAAAAA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
Op donderdag 05 juli 2001 12:04 schreef TgF het volgende:

[topic=175393]

Hmm nou vraag ik me echt af of hij de kans heeft gehad het bericht van floris diemel te kunnen lezen. Zo niet dan zal hij natuurlijk op alle mogelijke wijzen proberen terug te komen. En dan heb ie een probleempje >:)

Maar even om het af te maken ik vind het eigenlijk helemaal niet erg wisten jullie dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op donderdag 05 juli 2001 12:04 schreef TgF het volgende:

[topic=175393]

En dan te bedenken dat ik hem eergisteren nog het voordeel van de twijfel gaf; dat is de eerste keer op T.net dat ik dat onterecht heb gedaan. |:(

En Floris is trouwens ook een mooie: die gast is gebanned en heeft kennelijk een mailtje gekregen:
U zal worden verwijderd uit ons ledenbestand, uw account word op slot gezet en uw IP word geweerd van ons systeem.
Tja, jammer, maar o zo terecht in dit geval. Maar, gemeen als ie is, ondertekent Floris met:
Met vriendelijke groet,

Floris Diemel

Administrator, managing partner.
http://www.tweakers.net
http://gathering.tweakers.net
>:) :P

Never stop seeking what seems unobtainable...

Pagina: 1