Toon posts:

Bestellen BBG via Tweakers wel of niet mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
GM, ik heb mij aangemeld op deze site, omdat ik een nieuwe PC wil hebben. Deze zal gebruikt worden voor foto- en videobewerking, maar ook voor werk en algemeen gebruik. Ik ben dat geratel en gewacht achter die oude pc zo zat.
Ik ben niet zo deskundig op dit vlak, dus ik vond het mooi dat er door Tweakers een koopadvies is gepubliceerd onder
--> Desktop Best Buy Guide - Maart 2017 -
--> High-end compacte game-pc ad € 1.514,25

Ik zie wel verwijzingen naar diverse winkels en per onderdeel kan je zien wat de prijs is bij die verschillende winkels. Maar ik wil niet zelf knutselen, maar op een bestelknop drukken. Kan dat? Of moet je toch zelf samenstellen?

Bij voorbaat dank. (bij voorbaat excuses als het ergens staat vermeld )

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02-10 10:33

Rmg

Zelf bestellen, tweakers verkoopt de systemen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:47
als je hier kijkt
https://tweakers.net/pricewatch/bestelkosten/1226317 zie je alle onderdelen per webshop de meeste bieden ook wel een bouw service aan, misschien kan je daar wat mee

Cloud ☁️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:29
Als je bij bovenstaande 'Minimum aantal producten eerste winkel' op 7 zet komt er het volgende uit.

SiComputers kan alles leveren en het systeem voor 50,- extra voor je assembleren, behalve de koeler. Daar valt ongetwijfeld wel een alternatief voor te verzinnen dat ze wel hebben.

(Azerty heeft alles, maar een onbekende levertijd op de koeler, en vraagt daarnaast 120,- aan assemblagekosten, dus die laat ik buiten beschouwing)