Toon posts:

Homebutton en daarna touch ID defect Iphone6

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ha,

Deze week begon de homebutton van mijn iphone6 minder goed werken. Ik moest steeds vaker klikken voordat deze het deed. Na 3 dagen hield het er volledig mee op. Echter, nu weer 3 dagen verder doet mijn touch ID het plots ook niet meer. Twee keer tappen op de homebutton zorgt er ook niet voor dat mijn scherm naar beneden zakt. De touch ID registreert niet dat mijn vinger er op ligt.

Ik heb nooit aan mijn iphone laten sleutelen of gesleuteld.

Hoe kan ik dit probleem verhelpen? Resetten heeft geen zin gehad.

Gr.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:00
Ga er eens mee langs Apple. Als een reset niet helpt lijkt het op een kapotte home button. En er zijn weinig partijen die die kunnen vervangen ivm secure enclave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankym
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-09-2024
Voor 147€ je lcd laten vervangen bij Apple,

Hun vervangen dan direct

homebutton+ touch-id .
Speaker
Proximity switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:52

nelizmastr

Goed wies kapot

Alleen Apple kan dit inderdaad repareren. Als je het een telefoonturk of handige buurman laat doen ben je altijd TouchID kwijt.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-09 13:51
Verwijderd schreef op maandag 6 maart 2017 @ 18:23:
Ha,

Deze week begon de homebutton van mijn iphone6 minder goed werken. Ik moest steeds vaker klikken voordat deze het deed. Na 3 dagen hield het er volledig mee op. Echter, nu weer 3 dagen verder doet mijn touch ID het plots ook niet meer. Twee keer tappen op de homebutton zorgt er ook niet voor dat mijn scherm naar beneden zakt. De touch ID registreert niet dat mijn vinger er op ligt.

Ik heb nooit aan mijn iphone laten sleutelen of gesleuteld.

Hoe kan ik dit probleem verhelpen? Resetten heeft geen zin gehad.

Gr.
Als je telefoon van bij Apple direct komt, afspraak maken met de Genius Bar en zeggen dat je gebruik wil maken van je consumentenrecht. Indien hij niet van bij Apple komt, even naar de winkel waar hij vandaan komt en hetzelfde verhaal over consumentenrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor alle reacties. Helaas dus geen probleem dat ik zelf kan oplossen.
@boosterbosch zal 'ns ernaar kijken, wordt niet makkelijk aangezien ik 'm gekocht heb in de V.S. toen ik daar woonde via craigslist. Maar valt te proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-09 13:51
Verwijderd schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 11:57:
Dank voor alle reacties. Helaas dus geen probleem dat ik zelf kan oplossen.
@boosterbosch zal 'ns ernaar kijken, wordt niet makkelijk aangezien ik 'm gekocht heb in de V.S. toen ik daar woonde via craigslist. Maar valt te proberen!
dan kan je jammer genoeg geen gebruik maken van Consumentenrecht. Dan is je beste optie even langs Apple gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Hoe weet jij dat er niet aan gesleuteld is voor dat je 'm hebt gekocht?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Snake moeilijk te zeggen. Is ondertussen bijna anderhalf jaar geleden. Deed het altijd ontzettend goed. iPhone nummer had ik na betaling getraceerd en klopte.
Wat zou hij kunnen hebben gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartijn2
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 31-01 10:44

bartijn2

Fixing the world

Voor hetzelfde geldt zit de kabel los van je homebutton.
Gewoon even je scherm liften, 2 schroefjes eruit aan de onder kant en een zuignap erop.

We zijn tenslotte toch tweakers?

https://mobileservicecenternetherlands.nl/ - goedkoop en snel je idevice gerepareerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hm, ik krijg nu plots de melding: "touch id kan niet worden geactiveerd op deze iphone"
en als ik naar de instellingen ga staat er: "mislukt de touch id-configuratie kan niet worden voltooid ga terug en probeer het opnieuw."

Iemand ideeën?
Vrees dat ik aan een Apple-reparatie vast zit.
Pagina: 1