[PW] Samenvoegen categorieën 'PC-speakers' en 'Speakers'

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18-09 18:23
De categorieën Speakers en PC speakersets mogen wat mij betreft samengevoegd worden. Er zit heel veel overlap tussen en er is niet echt een duidelijke scheidingslijn. Zie bijvoorbeeld:Hetzelfde soort speakers, maar verspreid over twee categorieën. Vergelijken gaat zo ook erg moeilijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Balance op 07-03-2017 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Eens dat die categorien door elkaar heen lopen; regelmatig een set over het hoofd gezien bij een vergelijking omdat die voor onverklaarbare reden in een ander potje valt. Echter een tijd geleden al iets dergelijks aangekaart:
Speakers vs PC-Speakersets categorien

Antwoord daarop zal vermoedelijk wel de huidige stand van zaken zijn. Ook begrijpelijk, want het zal ongetwijfeld een t**** klusje zijn om het uit te voeren en ik vermoed dat er meer factoren een rol spelen, maar het kan geen kwaad het opnieuw te porren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18-09 18:23
@Glaanie het zal ongetwijfeld een enorme klus zijn op dit weer op de rails te krijgen. Toch kan het beter vroeger dan later gebeuren want er komen alleen maar meer producten met complexe functies bij. Ik zou de hele audio mikmak gewoon in een categorie gooien (dus categorie: Home cinema en audiosets, categorie: Draadloze speakers, categorie: Speakers, categorie: PC speakersets en dan gewoon een gebruikssituatie defineren (dus TV, boekenplank, PC, draagbaar, etc.).

Vervolgens kunnen alle functies los benoemd worden. Daarbij moeten misschien een paar oudere minder zeggende functies geschrapt worden om het formulier enigszins haalbaar te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:29

Mooijekind

Manager Product Content
@Balance
Qua specs en gebruiksmogelijkheden vind ik echter dat er wel grote verschillen zitten tussen een aantal van deze categorieen.
Maar we zullen er zeker naar gaan kijken of we eventuele verbeteringen/samenvoegingen makkelijk kunnen doen.
Echter zitten we hier met een beperkte capaciteit en een flinke volle planning met andere werkzaamheden. We kunnen dit dus helaas niet direct oppakken , iets wat Foritain helaas ook al heeft ondervonden.

Tot half Q2 zitten we al redelijk vol. Ik zal daarna hiervoor proberen tijd vrij te maken.