Experts,
Afgelopen dagen heb ik besteed aan het bij elkaar klikken van een systeem.
Graag jullie mening over het onderstaand door mij samengestelde systeem
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem wordt voornamelijk gebruikt voor werk. Ik ben geen fanatiek gamer maar het soepel spelen van een goed nieuw spel op een high (ultra niet nodig) kwaliteit is ook een vereiste. Enkele voorbeelden van spellen: GTA / Battlefield / Call of Duty.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Prijs is maximaal 750 euro. De prijs van de huidige wenslijst is nu dus iets te hoog. Waar kan ik nog op besparen. Focus Bang4Buck ligt hierbij op prestatie. Uiterlijk is niet belangrijk. Systeem staat weggestopt in een kast.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Er zijn geen componenten om mee te nemen. De randapparatuur is reeds aanwezig. Ook een windows licentie is reeds aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie wenslijst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Processor intel. Verder geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb geen verstand van processorkoeling. Is dit noodzakelijk of heeft dit voordelen voor de geluidsproductie van het systeem en krijg ik dit nog ergens in het budget weggestopt? Verder vind ik duurzaamheid belangrijk. Ik ben niet iemand die zijn PC halverwege update maar verwacht er 6/7 jaar mee vooruit te kunnen en vervolgens weer een nieuwe te kopen. Zijn de geselecteerde onderdelen, met name de voeding, hier op berekend.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
- Prijs het liefst richting de 750 euro
- Oordeel over compatibiliteit van de geselecteerde componenten
- Mening over bang4buck (m.b.t. prestatie, uiterlijk niet belangrijk, geluidsproductie enigzins belangrijk)
Alvast hartelijk bedankt voor jullie hulp.
Tom
Afgelopen dagen heb ik besteed aan het bij elkaar klikken van een systeem.
Graag jullie mening over het onderstaand door mij samengestelde systeem
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem wordt voornamelijk gebruikt voor werk. Ik ben geen fanatiek gamer maar het soepel spelen van een goed nieuw spel op een high (ultra niet nodig) kwaliteit is ook een vereiste. Enkele voorbeelden van spellen: GTA / Battlefield / Call of Duty.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Prijs is maximaal 750 euro. De prijs van de huidige wenslijst is nu dus iets te hoog. Waar kan ik nog op besparen. Focus Bang4Buck ligt hierbij op prestatie. Uiterlijk is niet belangrijk. Systeem staat weggestopt in een kast.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Er zijn geen componenten om mee te nemen. De randapparatuur is reeds aanwezig. Ook een windows licentie is reeds aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie wenslijst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Processor intel. Verder geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb geen verstand van processorkoeling. Is dit noodzakelijk of heeft dit voordelen voor de geluidsproductie van het systeem en krijg ik dit nog ergens in het budget weggestopt? Verder vind ik duurzaamheid belangrijk. Ik ben niet iemand die zijn PC halverwege update maar verwacht er 6/7 jaar mee vooruit te kunnen en vervolgens weer een nieuwe te kopen. Zijn de geselecteerde onderdelen, met name de voeding, hier op berekend.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
- Prijs het liefst richting de 750 euro
- Oordeel over compatibiliteit van de geselecteerde componenten
- Mening over bang4buck (m.b.t. prestatie, uiterlijk niet belangrijk, geluidsproductie enigzins belangrijk)
Alvast hartelijk bedankt voor jullie hulp.
Tom
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7500 Boxed | € 216,- | € 216,- |
| 1 | MSI B250 PC Mate | € 95,95 | € 95,95 |
| 1 | MSI Radeon RX 480 Gaming X 8G | € 249,- | € 249,- |
| 1 | BitFenix Neos Zwart/Zwart | € 34,50 | € 34,50 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M2A2400C16 | € 74,30 | € 74,30 |
| 1 | Corsair CX450M | € 55,- | € 55,- |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 93,95 | € 93,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 818,70 | |