Mijn vraag
Binnenkort hebben we een nieuwbouwwoning en daar gaat een alarm- en camerasysteem werkzaam zijn, zeker gezien de diefstal rond om net afgebouwde huizen (de meterkasten etc zijn erg gewild blijkbaar)
Nu heb ik dan nog geen internet en hoop ik dat na een maand tijdens de definitieve verhuizing te hebben, maar tot die tijd heb ik dus een tussenoplossing nodig. En wil daarvoor mijn 4G tablet gaan gebruiken.
Relevante software en hardware die ik gebruik
4G tablet
Router (archer C7 v1)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
-4G modem: om daar nou een bedrag van 100 euro aan uit te geven voor minder dan een maand vind ik eigenlijk best zonde.
Wat voor opties zou ik nog kunnen bedenken mar ik niet weet of het werkt:
-Tablet de internetverbinding via USB-tetheren naar een apart als deze:
https://www.routercenter....74/tp-link-tl-mr3020.html
-tablet als hotspot instellen en dan een WIFI repeater met netwerkkabel nemen.
Verder lees ik nog dingen als WDS, maar hier kom ik niet zo mee uit wat ze nou precies bedoelen.
Graag hoor ik jullie ervaringen en oplossingen.
Binnenkort hebben we een nieuwbouwwoning en daar gaat een alarm- en camerasysteem werkzaam zijn, zeker gezien de diefstal rond om net afgebouwde huizen (de meterkasten etc zijn erg gewild blijkbaar)
Nu heb ik dan nog geen internet en hoop ik dat na een maand tijdens de definitieve verhuizing te hebben, maar tot die tijd heb ik dus een tussenoplossing nodig. En wil daarvoor mijn 4G tablet gaan gebruiken.
Relevante software en hardware die ik gebruik
4G tablet
Router (archer C7 v1)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
-4G modem: om daar nou een bedrag van 100 euro aan uit te geven voor minder dan een maand vind ik eigenlijk best zonde.
Wat voor opties zou ik nog kunnen bedenken mar ik niet weet of het werkt:
-Tablet de internetverbinding via USB-tetheren naar een apart als deze:
https://www.routercenter....74/tp-link-tl-mr3020.html
-tablet als hotspot instellen en dan een WIFI repeater met netwerkkabel nemen.
Verder lees ik nog dingen als WDS, maar hier kom ik niet zo mee uit wat ze nou precies bedoelen.
Graag hoor ik jullie ervaringen en oplossingen.