Tweakers gelist als Malware site.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 11:47
Op mijn werk gebruiken we eenofandere firewall die -volgens mij- gebruikt maakt van een database van een derde partij/dienst om te checken of een site"ok" is.
Tweakers werkte altijd zonder problemen maar nu kreeg ik de melding dat de site mogelijk malware verspreid.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/B7hYqcyhik7S1fo7e0CL9Vzr/thumb.png

[ Voor 17% gewijzigd door Menesis op 06-03-2017 12:22 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Cisco Ironport lijkt het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:06

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Mijn noors is niet zo goed, maar ik kan uit de tekst niet goed opmaken welke domeinen er precies geblocked worden en waarom. Welke 3rd party dienst is het?

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:35
GR -> LA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09 22:30

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Zou het niet kunnen zijn dat er een reclame blacklist bij zit en een van de boeren die Tweakers gebruikt hierop staat? Dan gaat het niet om Tweakers zelf, maar van een van de banners zie je zou zien.

Vertaling zou dus wel helpen. ;)

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Er staat ongeveer:
"je bezoekt een website die gecategoriseerd is als malware domein. " De rest is iets over dat dat niet bij de policy en ethische richtlijnen van mijn werk past. Ik zal wel navragen welke dienst er achter zit. De vraag is dan waarom Tweakers ineens als malware site is gecategoriseerd..

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Ironport is inderdaad wel een naam die bekend klinkt en het ziet er ook wel ongeveer zo uit idd: http://www.cisco.com/c/da...te_paper_c11-684611_2.jpg

Mixed Reality dev

Pagina: 1