Een tijdje terug heb ik hier al eens gevraagd hoe ik mijn BUVA ventilatie kon bedienen met Domoticz, destijds geen simpele oplossing (voor mij) maar nu via domoticz.com wel, simpelweg door het het aansluiten van een KaKu ACM-LV10.

Nadeel hiervan is echter dat de main unit komt te vervallen:

Is hier een oplossing voor? Is het bijvoorbeeld mogelijk om de kabel van de main-unit, die nu dus los hangt bij de ventilatie op zolder, aan te sluiten op bijvoorbeeld een printplaatje wat een 433mhz signaal kan sturen?
Edit: Op een ander forum geeft iemand me de volgende suggestie:
(Deze vraag stond in het topic van Domoticz maar dit is niet perse Domoticz gerelateerd, vandaar hier in apart topic)

Nadeel hiervan is echter dat de main unit komt te vervallen:

Is hier een oplossing voor? Is het bijvoorbeeld mogelijk om de kabel van de main-unit, die nu dus los hangt bij de ventilatie op zolder, aan te sluiten op bijvoorbeeld een printplaatje wat een 433mhz signaal kan sturen?
Edit: Op een ander forum geeft iemand me de volgende suggestie:
Maar dat gaat mijn pet alweer te boven...Maybe you could use a I2C ADC board, to convert the 0-10v from the main unit to I2C.
(Deze vraag stond in het topic van Domoticz maar dit is niet perse Domoticz gerelateerd, vandaar hier in apart topic)