Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Iritante add nintendo switch

Pagina: 1
Acties:

• MJLHThomassen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-10 13:55
Hoi Tweakers,

Ik zie dat er sinds vandaag een add van de Nintendo Switch supergroot op jullie hoofdpagina staat.

Wil even kwijt dat ik deze add super iritant vind door de kleurstelling. Er zit heel veel rood in de add waardoor de hele frontpage heel schreeuwerig en druk lijkt en zelfs een beetje pijn aan mijn ogen doet. Heb voor nu maar weer even de addblocker aangezet.

Verder geen commentaar op het plaatsen of de inhoud van de reclame, heel begrijpelijk en ik juich het verder ook alleen maar toe. Ik weet ook niet wie de add ontworpen heeft (iemand van tweakers of iemand van nintendo) maar qua kleurstelling, geen goed idee!

-Maarten

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Er zijn meerderen die er melding over doen, zie ook friggler in "Rare of twijfelachtige reclames: geef ze hier door" en is ook al op gereageerd, ik denk niet dat die reclame aangepast of verwijderd gaat worden, zie daarvoor zeef in "Rare of twijfelachtige reclames: geef ze hier door".

Overigens zie je de take over maximaal 4 keer: chengbondkwok in "Rare of twijfelachtige reclames: geef ze hier door", zolang je geen cookies (en dus jouw sessie) niet weggooit.

Muggenziftend: ik denk dat je ad bedoeld, geen add -> advertisement, geen addvertisement. ;)

[ Voor 71% gewijzigd door CH4OS op 07-03-2017 10:02 ]

• MJLHThomassen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-10 13:55
CH40S schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 09:50:
Er zijn meerderen die er melding over doen, zie ook friggler in "Rare of twijfelachtige reclames: geef ze hier door" en is ook al op gereageerd, ik denk niet dat die reclame aangepast of verwijderd gaat worden, zie daarvoor zeef in "Rare of twijfelachtige reclames: geef ze hier door".

Overigens zie je de take over maximaal 4 keer: chengbondkwok in "Rare of twijfelachtige reclames: geef ze hier door", zolang je geen cookies (en dus jouw sessie) niet weggooit.

Muggenziftend: ik denk dat je ad bedoeld, geen add -> advertisement, geen addvertisement. ;)
Haha inderdaad, verkeerde spelling, excuus.

Anyway, bedankt dat je me ff point naar het goede topic. Ik wil ook nietzozeer dat de reclame wordt verwijderd maar ik wil gewoon aangeven dat men wellicht hier wat beter bij na kan denken. Ads zijn al iritant opzichzelf maar als ze je dan ook nog in je ogen branden jaag je wel je bron van inkomsten weg van je site, dat wil je niet.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Zover ik uit het gelinkte topic begrijp, zal een en ander meegenomen worden in een evaluatie naar de klant.