Verkeerd (beter) product toegestuurd gekregen.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Quellien
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-09 11:45

Quellien

Excrement producer

Topicstarter
Mijn vraag
Van een mede-tweaker een 16gb ram stick DDR4 toegestuurd gekregen ipv de 8gb die overeengekomen was.
De prijs die ik betaald heb zou zeker niet marktconform zijn voor 16gb in de huidige markt, dus vind ik het niet fair naar de verkoper toe.
Deal gemaakt op 20 februari, binnengekregen op 28 februari/1 maart.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
2 maal bericht gestuurd (zie screenshot beneden, user even er uit gehaald ivm zijn/haar privacy)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/q4DQdEb.png

Wat zijn hiervoor de fatsoensnormen? Ik ben van plan om hem/haar komende woensdag, een week na het initiële bericht nog een bericht te sturen, en denk dan te moeten afwachten tot ik iets (of niets) meer hoor.

Ik heb geen e-mail adres of een andere manier gevonden om de user te contacten.

Advies wordt op prijs gesteld.

[EDIT] mijn eigen naam nog even, voor de zorgvuldigheid, uit de SS gehaald.
NB: Op mijn V&A beoordeling staat iemand die mij OOK een stickje RAM verkocht heeft, het gaat NIET om die verkoper. Heb 2 ram sticks willen kopen van 8gb.

[ Voor 12% gewijzigd door Quellien op 06-03-2017 09:08 ]

Beste antwoord (via Quellien op 09-03-2017 10:55)

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 19:07
Wat mij betreft voldoe je nu al prima aan de fatsoensnormen, je hebt twee maal een bericht achtergelaten... dat er nog geen reactie is zou uiteraard kunnen, niet iedereen is even snel daarmee. Na een week nog een keer melden en dat zou wat mij betreft prima fatsoenlijk zijn... hoor je dan nog niets, jammer voor de verkoper.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-10 11:55

garriej

Ik las ondertieten.

Als hij niet meer geageerd lekker houden. Als er wel een reactie komt, samen met de verkoper tot een oplossing komen.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +4 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 19:07
Wat mij betreft voldoe je nu al prima aan de fatsoensnormen, je hebt twee maal een bericht achtergelaten... dat er nog geen reactie is zou uiteraard kunnen, niet iedereen is even snel daarmee. Na een week nog een keer melden en dat zou wat mij betreft prima fatsoenlijk zijn... hoor je dan nog niets, jammer voor de verkoper.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-10 08:18
Ik ben het inderdaad eens met hierboven.
Na een week of anderhalve week nog een berichtje sturen en dan laten varen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Weet natuurlijk niet, waar de verkoper vandaan komt, maar het midden en zuiden hadden afgelopen week voorjaarsvakantie, dus misschien was hij een weekje weg.
Je hebt nu al heel netjes gehandeld, maar nog één keer een berichtje, zoals je van plan was, kan uiteraard geen kwaad. Hoor je daarna nog niets, kan je hem alleen nog maar een heel goede feedback geven :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Quellien
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-09 11:45

Quellien

Excrement producer

Topicstarter
Heb uiteindelijk contact gekregen met de verkoper, en een bedrag bijbetaald. Is goed afgehandeld nu.
Pagina: 1