Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Goede morgend,
Is het met een Samsung Galaxi S7 mogelijk om een tweede gebruiker te hebben en te verbergen zoals dat met Windows kan?
Wel kijk, mijn partner neemt het niet zo nauw met de afspraken die we maakten rond trouw e.d. Nu op zich is dat niet zo zeer het grote probleem maar eerder de onzekerheid. Nu is het zo dat ik wel nieuwe contacten zie verschijnen maar verder is zijn toestel perfect opgeruimd. Een beetje te perfect dus vermoed ik een verborgen account.
Is dit mogelijk en zo ja hoe en wat?
Groetjes
Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
10.000 accounts op zeker zoveel dating site's en dergelijke maar op tijd toestel staat enkel skie. WA. Google mail en WApp zijn echter de enige die ik kan vinden.

Alle reacties

• Thund3rStruck
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 08-07-2021

Thund3rStruck

I HAVE CRIPPLING DEPRESSION

Het is mogelijk dat je Google account alle telefoonnummers,Emailadressen enz heeft opgeslagen en eenmaal toen je had ingelogt met je Google account dat het alles er weer inzette.
Probeer hier te kijken als de onbekende nummers ook hierop staan https://contacts.google.com/

[ Voor 21% gewijzigd door Thund3rStruck op 06-03-2017 08:32 . Reden: Missing Info ]

CHICKENS.

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09:21
https://www.google.nl/sea...ei=MxG9WLK3AdDc8Aep5YOoBw

Je vraag al op google gezet? Antwoord op je vraag is daarmee direct beantwoord.

Als je van ons wilt weten of je partner vreemd gaat of niet, daar kan niemand antwoord op geven. Maar jouw vraag is simpelweg te beantwoorden door hem letterlijk op google te zetten :)

Anyway, de apps die ik erop gezet heb zijn, whatsapp en whatsapp en ja whatsapp.
Voor de rest gebruik ik de standaard gmail app en de standaard browser. Gelukkig wordt mijn vrouw hier niet wantrouwend van, want meer doe ik gewoonweg niet met mijn telefoon :) Maar goed, jij zal je redenen wel hebben natuurlijk :)

[ Voor 78% gewijzigd door LopendeVogel op 06-03-2017 08:39 ]

• Thefonz73
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 01-03-2023
De S7 heeft een "privé-stand". Op die manier kan je foto's en zo verbergen (ff googlen voor meer info). Er bestaat ook "Samsung knox" (een ecosysteem dat is geïntegreerd in Android en een tweede omgeving vormt op dezelfde telefoon met apparte ruimte voor docs & apps).

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:00
Als we nu zeggen dat dat niet mogelijk is, is dan de vertrouwensband tussen jullie weer hersteld?

In dat geval: dat is niet mogelijk O+

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-11 15:28
Als je hem niet vetrouwd dat is het tijd dat dat gaat veranderen.. Ga in gesprek met hem. Zijn telefoon in de gaten houden wekt wantrouwen aan beide zijden op.

• Thefonz73
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 01-03-2023
Het feit dat je zomaar in zijn GSM kunt kijken en hij hem niet beveiligd heeft via vingerafdruk, bewijst mss dat er niks te vinden is.
Idd mss beter eens in dialoog gaan. Cru gesteld: een relatie zonder vertrouwen,is er geen...

Verwijderd

Ik zou geen idee hebben of het kan, maar (en ik weet dat dit niet het antwoord de vraag is die je wilt) het maakt ook niet uit. Zelfs als onomstotelijk vast staat dat het niet kan, er kan altijd een tweede telefoon zijn die in de auto of op het werk blijft liggen en zo zijn er nog 1000 dingen. Als je het nu niet vertrouwt, doe je dat ook niet nadat je weet dat het niet kan.

Ga in gesprek, eventueel met wat externe hulp, want aan het einde van de dag is dat het enige waarmee je verder komt.

• REDSD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:32
Ik zou eerder denken aan een tweede telefoon, dan verborgen content op de telefoon.
Als je vreemd zou gaan dan wil je ook niet dat iemand je belt op een slecht moment.

Persoonlijk zou ik uberhaupt geen trek hebben in een relatie waar je elkaar niet kan vertrouwen.
Je leeft maar 1 keer, dus probeer niet te lang bij dingen te hangen die je ongelukkig maken!

Verwijderd

Als je partner buiten de deur eet en weet dat jij in zijn/haar telefoon kan, kan ik je op een briefje meegeven dat er een tweede telefoon is.

Of je partner is gewoon trouw aan je, dat kan natuurlijk ook.

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06:46
Spreek je zorgen uit en vraag het gewoon op de persoon af.

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Als je je partner niet kan vertrouwen moet je hem met telefoon en al buiten flikkeren.

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:25
Holy *****,

Ben ik per ongeluk op het Viva forum beland?

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Verwijderd

Het controleren van telefoons in relaties is niet gezond hoor. Stop er gewoon mee: hetzij met het controleren, hetzij met de relatie an sich.

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Verwijderd schreef op maandag 6 maart 2017 @ 08:23:
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
10.000 accounts op zeker zoveel dating site's...
En jij vind een opgeruimde telefoon verdacht? |:(

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-11 15:28
Snap overigens ook niet waarom iemand 10.000 accounts op datingsites heeft.. dan ben je wel héél druk bezig.

• technopeuter
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:19
Ook al zal je het wel zien dan geloof je het toch niet kan ik je verzekeren. Gewoon dat gesprek aangaan. grondwet art.1 in de relatie is "eerlijkheid en respect" mis je dat? dan zou ik me totaal niet druk maken over een telefoon.

diskeltische lurker

• Patientzero
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-11 15:13
Er zijn van die ''calculator'' apps die eigenlijk een soort van kluis zijn..
Apps, foto's enz. kunnen daarin veilig worden opgeslagen voor bespiedende echtgenotes.

Maar als jij hem/haar op 10 miljoen miljard datingsites bent tegengekomen, waarom moeilijk doen, trap hem/haar dan buiten ? of nog leuker, maak zelf op de desbetreffende site(s) een profiel aan.. en ga weer zoals vroeger.. lekker daten met je echtgenote ;)

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:10
Los van het vraag of dit een troll is of een serieus topic is... gaat deze dicht.
Dat je relatie problemen wilt oplossen door privacy schending moet je zelf weten, maar niet met behulp van dit forum :)

Strava

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.