Toon posts:

Mass Effect actie

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:01
Bij de Mass Effect actie staat dat er niet gecorrespondeerd wordt over de uitslag...
Maar de winnaars zouden afgelopen vrijdag een mail moeten hebben gehad EN de niet winnaars zouden ook eenmalig een bericht krijgen.
Ik heb echter nog niets gehoord en mijn werk wil graag weten of ikmwel of niet vrij neem die dag. Er zit niets in de spambox, niets in de berichten op tweakers.
Is er vergeten winnaars te trekken uit de bak met briefjes?

Signature here?

Beste antwoord (via SunnieNL op 07-03-2017 22:28)

• Leonie Pastoor
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 26-03-2020

Leonie Pastoor

Stagiair Tweakers
Niet elke mail was er nog uit, dit is per direct opgelost en als het goed is heeft iedereen nu een mail ontvangen. :)

Alle reacties

• raider009
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-07 12:40
Kan bevestigen dat ik ook nog geen email ontvangen heb m.b.t de actie. heb mijn in/social/spam-box allemaal doorgekeken of ik niks over het hoofd gezien heb, maar niks gevonden. Nog even voor de zekerheid gekeken of niet-winnaars ook daadwerkelijk een bericht krijgen en jazeker:

"Winnaars krijgen uiterlijk vrijdag 3 maart 2017 bericht via e-mail.''
''Niet-winnaars ontvangen ook eenmalig een e-mail.''

Kan natuurlijk een technische fout/misverstand zijn met wanneer de mails verzonden worden.

• Farezz
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19:27
Volgens mij is het bij de meeste acties dat de niet-winnaars geen mail krijgen, en dat dat hier ook geldt. Misschien een typfout?

• raider009
Farezz schreef op maandag 6 maart 2017 @ 10:56:
Volgens mij is het bij de meeste acties dat de niet-winnaars geen mail krijgen, en dat dat hier ook geldt. Misschien een typfout?
''Niet-winnaars ontvangen ook eenmalig een e-mail.''

Staat toch wel expliciet dat niet-winnaars ook een bericht krijgen, maar de mogelijkheid is er natuurlijk nog steeds dat het een typo is :p

Acties:
  • +2Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:35
Vziw krijgen de niet winnaars deze keer wel een bericht. Ik ga even navragen hoe het precies zit.

[update]
De winnaars hebben inmiddels bericht ontvangen, de niet-winnaars mail wordt vanmiddag verzonden.

[Voor 37% gewijzigd door zeef op 06-03-2017 11:18]

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:35
GR->LA

• dracothetm
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-06 11:23
Kan het zijn dat de niet winnaars nog niets ontvangen hebben gewoon om even zeker te zijn dat het geheel werkt.

• Farezz
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19:27
dracothetm schreef op maandag 6 maart 2017 @ 19:49:
Kan het zijn dat de niet winnaars nog niets ontvangen hebben gewoon om even zeker te zijn dat het geheel werkt.
Stond bij mij tussen de spam..

• raider009
Ik zelf heb ook nog niks ontvangen, spam box etc is allemaal leeg.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:01
Heb hem ook nog steeds niet, ook niet in de spammail.
Geen idee waar het fout gaat. Andere mail tweakers komt wel aan.
Maar ik ga er maar van uit dat ik niet uitgeloot ben :)

[Voor 7% gewijzigd door SunnieNL op 06-03-2017 23:27]

Signature here?

• raider009
SunnieNL schreef op maandag 6 maart 2017 @ 23:26:
[...]

Heb hem ook nog steeds niet, ook niet in de spammail.
Geen idee waar het fout gaat. Andere mail tweakers komt wel aan.
Maar ik ga er maar van uit dat ik niet uitgeloot ben :)
Hierzo ook nog steed niks, ben in ieder geval blij dat ik niet de enige ben :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• CrudeMix
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-08 15:57

CrudeMix

it's magic

Andere gebruikers van Gmail die nog niets gevonden hebben in hun inbox/spamfilter/waardanookmap ?!

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2Henk 'm!

• Leonie Pastoor
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 26-03-2020

Leonie Pastoor

Stagiair Tweakers
Niet elke mail was er nog uit, dit is per direct opgelost en als het goed is heeft iedereen nu een mail ontvangen. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• raider009
Leonie Pastoor schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 13:33:
Dan ben ik waarschijnlijk de odd one, want ik heb nog steeds niks :') Dit is mijn email adres: martdejager1994@gmail.com

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:13

Case_C

[Team Carrack]

Leonie Pastoor schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 13:33:
Niet alles in 1x verstuurd? dan vraag ik me af hoeveel mailtjes Ilonka heeft ontvangen :+ .
(Volgende keer misschien cc > bcc)

Bij mij zat de mail in de spamfolder, hopelijk is dat voor de winnaars beter gegaan. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Omdat het vandaag internationale vrouwendag is wil ik hierbij de schuld deze keer niet bij de stagiair neerleggen maar zeef de schuld geven O-)
Het forum deed net ook al raar...

ps. me is nog vrijgezel :+

too obvious >:)

Ik begrijp het heel goed als ik zometeen een ban heb

[Voor 6% gewijzigd door Viper® op 08-03-2017 15:51]

Crypto trading | Growatt 6000TL3-S 6615WP(21x315) ZZW(212graden)35helling

Pagina: 1

Google Pixel 7 Sony WH-1000XM5 Apple iPhone 14 Samsung Galaxy Watch5, 44mm Sonic Frontiers Samsung Galaxy Z Fold4 Insta360 X3 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee