Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal!

Ik ben Samantha, 24 jaar en ik doe de opleiding microbiologie. Op dit moment loop ik mijn eindstage, wat betekent dat ik straks aan het werk ga! Naast mijn opleiding heb ik een eigen blog als hobby.

Ik kreeg afgelopen week een smsje dat mijn abonnement afloopt, nou wil ik graag een nieuwe telefoon. Niet omdat omdat mijn Galaxy S6 nou zo verschrikkelijk is, maar ik kan niet filmen. Of nouja, ik kan het wel, maar het enige geluid wat terug te horen is, is een hele harde ruis. Niet zo aantrekkelijk als ik op Instagram Stories mijn blogpost van de volgende dag wil teasen. :/

Daarnaast loopt mijn Samsung sneller leeg dan mijn powerbank bij kan houden. Als ik hem intensief gebruik mag ik hem na drie uur weer aan het infuus leggen.

Daarom wil ik graag een nieuwe telefoon! Ik ben al drie dagen op Tweakers aan het rondneuzen, maar ik kom er maar niet uit. Ik heb alles naast elkaar gelegd, en ben uitgekomen op de Huawei P10 Plus en de LG G6. Hieronder leg ik mijn eisen en de plus- en de minpunten van de twee uit.

Mijn eisen:

- Goede camera, betere dan die ik nu heb. (Vooral de selfiecamera is ronduit slecht. Hij heeft een fish eye effect wat echt rete irritant is...) Ik heb wel een goeie systeemcamera, maar naar evenemten neem ik die liever niet mee, zo'n cameratas is best herkenbaar.
- Goede batterij
- Stijlvol uiterlijk
- Niet teveel hoekjes/knopjes i.v.m. dat ik mijn telefoon op het lab altijd bij me heb
- Geen curved edges
- Ik luister veel naar Spotify, ik weet niet of er iets in de telefoon is wat verschil kan maken? :P
- Goeie opslag, eventueel uit te breiden met een micro SD kaart

Huawei P10 Plus

Pluspunten:
Is mooi groot, volgens mij redelijk snel, de camera ziet er goed uit, de telefoon ziet er stijlvol uit, grote batterijcapaciteit, en ik vind de foto van het scherm waarbij de hoekjes van de apps afgerond zijn echt super aantrekkelijk.

Nadelen:
Ik heb echt 0,0 ervaring met Huawei en uit de comments werd ik er niet echt veel wijzer van. De Huawei zou ook duurder zijn als de LG G6 wordt.

LG G6

Pluspunten:
Is smaller dan de Huawei P10, en ik heb maar hele kleine handjes. :P Ziet er ook net wat strakker uit, de witte achterkant zou bijvoorbeeld mooier op foto's staan dan de gouden achterkant van de Huawei. (Ja echt, de dingen waar je als blogger over nadenkt.)
De groothoek camera is wel iets wat LG apart zet van de rest, volgens mij is het een hele mooie functie voor bijvoorbeeld vakantiefoto's.

Nadelen:
Ook met LG heb ik geen ervaring. En hij komt pas in juni uit, wat betekent dat ik nog heel lang moet wachten haha! En als er iets is wat ik niet kan, is het wachten. En de batterij is minder dan die van de Huawei P10 Plus.

Ik voel me echt heel stom om dit te vragen, maar ik weet dus echt niet welke ik moet kiezen. Ik heb met beide merken geen ervaring, en ben daarom op zoek naar advies van mensen die dat wel hebben. Heb ik nog wat over het hoofd gezien bij de telefoons? Ik moet wel minstens twee jaar met de aankomende telefoon. Ik hoop dat die batterij het langer uithoudt dan die van mijn Samsung. ;)

PS: als ik iets verkeerd heb gezegd, een vakterm verkeerd heb geschreven/gebruikt, wees alsjeblieft lief voor me. Ik doe mijn best en ben altijd bereid te leren! :D

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P107
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 02-01-2021
Waar heb je gevonden dat de LG G6 pas in juni naar Nederland komt?

Wat ik weet is dat de geruchten op internet is ergens in april, sinds Korea 10 maart release is en australie/vs ook in maart. Europa dan in april. Scheelt dan al 1 á 2 maanden.

[ Voor 6% gewijzigd door P107 op 05-03-2017 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
P107 schreef op zondag 5 maart 2017 @ 21:07:
Waar heb je gevonden dat de LG G6 pas in juni naar Nederland komt?

Wat ik weet is dat de geruchten op internet is ergens in april, sinds Korea 10 maart release is en australie/vs ook in maart. Europa dan in april. Scheelt dan al 1 á 2 maanden.
Op deze website: https://lgg6.org/lg-g6-release-date/

Of het echt betrouwbaar is, dat weet ik niet. Maar de informatie lijkt wel heel uitgebreid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark22
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18-09 23:27
Is de S7 geen optie? Hele goede camera, accu is ook goed volgens mij, geheugen is met een SD-kaart uitbreidbaar, mooi design (vind ik tenminste). Dus ja, die voldoet aan al je eisen. Ik weet niet of je na de S6 geen Samsung meer wilt o.i.d, maar dat is aan jou ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mark22 schreef op zondag 5 maart 2017 @ 21:10:
Is de S7 geen optie? Hele goede camera, accu is ook goed volgens mij, geheugen is met een SD-kaart uitbreidbaar, mooi design (vind ik tenminste). Dus ja, die voldoet aan al je eisen. Ik weet niet of je na de S6 geen Samsung meer wilt o.i.d, maar dat is aan jou ;)
Iedereen die ik spreek over de Samsung Galaxy S7 is niet tevreden over de batterijduur. Plus dat ik het gevoel heb dat ik dan een upgrade koop van mijn S6, en dat vind ik toch net iets te zonde. Ik wil iets vernieuwends. Maarja, daar komen natuurlijk wel twijfels bij. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robk0304
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 26-06-2021
Ik heb zelf een LG V10, werkt voor mij prima.
Sinds de G3 maakt LG best een opmars qua smartphone kwaliteit.
Mn beste maat heeft een G4 en is er erg tevreden over. de G5 was even een letdown.. maar kan niet altijd goed zijn toch :P

Mijn vriendin gebruikt zelf een Huawei P8 Lite, leuke bang voor your buck smartphone, accu gaat 2 dagen mee geloof ik. ze heeft im iig niet elke dag aan de lader.

Mijn voorkeur gaat zelf naar LG want die heeft naar mijn mening een fijnere interface.
Los daarvan houd LG redelijk stock, weinig bloatware zoals Samsung doet.
Dus mijn smaak gaat naar de G6, zit er zelf ook naar te kijken want mag dit jaar ook verlengen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChopTheWood
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-09 16:54
Als ik jou was zou ik nog even een paar weekjes wachten (hoe moeilijk dat ook is :P). De toestellen zijn vorige week aangekondigd en er zijn dus nog niet veel reviews of vergelijkingen van. Als de toestellen daadwerkelijk op de markt komen, dan komen er altijd in één keer heel veel reviews enzo. Misschien maken die het wat makkelijker om een keuze te maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 26-09 12:05
robk0304 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 09:42:
Mn beste maat heeft een G4 en is er erg tevreden over. de G5 was even een letdown.. maar kan niet altijd goed zijn toch :P

Mijn vriendin gebruikt zelf een Huawei P8 Lite, leuke bang voor your buck smartphone, accu gaat 2 dagen mee geloof ik. ze heeft im iig niet elke dag aan de lader.

Mijn voorkeur gaat zelf naar LG want die heeft naar mijn mening een fijnere interface.
Dus mijn smaak gaat naar de G6, zit er zelf ook naar te kijken want mag dit jaar ook verlengen :P
Wanneer heb jij de nieuwe interface van Huawei getest dan? Emui 5 vergelijken met eerdere versies is appels met peren vergelijken. Deze nieuwe versie is nog maar op enkele types uitgerold, de P8 lite is daar NIET een van. Je bent nu een budgettelefoon, de P8 lite, aan het vergelijken met een flagship van een ander merk. Niet bepaald objectief lijkt me.

De laatste versie van Emui gaat juist meer naar stock Android met minder toevoegingen en de P10 is gewoon een top toestel.

@TS: kijk de komende tijd even de reviews online van de verschillende nieuwe toestellen op de markt. Mocht je de gouden kleur van de P10 niet mooi vinden, koop hem dan in een andere kleur. Keuze genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-09 14:13
De Samsung Galaxy S8. Deze toestellen zijn hopeloos verouderd wanneer de Galaxy S8 verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
robk0304 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 09:42:

Thanks, hier heb ik wat aan! :) Zou het qua camerafuncties echt veel verschillen, denk je? Hoe lang heeft je vriendin de Huawei P8 Lite al? Naar mijn ervaring gaan de batterijen van telefoons best wel snel achteruit.
ChopTheWood schreef op maandag 6 maart 2017 @ 14:00:
Als ik jou was zou ik nog even een paar weekjes wachten (hoe moeilijk dat ook is :P). De toestellen zijn vorige week aangekondigd en er zijn dus nog niet veel reviews of vergelijkingen van. Als de toestellen daadwerkelijk op de markt komen, dan komen er altijd in één keer heel veel reviews enzo. Misschien maken die het wat makkelijker om een keuze te maken!
Ja, dat is waar! Ik heb vandaag ook nog even rondgeneusd en op Youtube zijn er al aardig wat hands-on filmpjes te vinden. Dat maakt het wel wat makkelijker, vooral om te zien hoe gebruiksvriendelijk de telefoons zijn en hoe de camera's werken. Ook al is het leukste van een nieuwe telefoon natuurlijk om uit te vinden hoe het allemaal werkt. :P
NotSoSteady schreef op maandag 6 maart 2017 @ 16:48:
De Samsung Galaxy S8. Deze toestellen zijn hopeloos verouderd wanneer de Galaxy S8 verschijnt.
Ik hoef echt niet het nieuwste van het nieuwste hoor. Maar een goede camera en lange batterijduur lijken nou eenmaal hand in hand te gaan met de nieuwere modellen. De Samsung Galaxy S8 komt er alleen in een curved versie, iets waar ik als linkshandige van gruwel. En de foto's die gelekt zijn, zien er nou ook niet heel aantrekkelijk uit... Maar toch bedankt voor de suggestie! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• androidfreaker
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 07-09 07:14
De huawei p10 plus lijkt zich meer op camera's te richten. Eventueel als je kan wachten kun je ook sony xperia xz bekijken die biedt ook veel camera voor weinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gadgeteer schreef op maandag 6 maart 2017 @ 14:59:
[...]

Wanneer heb jij de nieuwe interface van Huawei getest dan? Emui 5 vergelijken met eerdere versies is appels met peren vergelijken. Deze nieuwe versie is nog maar op enkele types uitgerold, de P8 lite is daar NIET een van. Je bent nu een budgettelefoon, de P8 lite, aan het vergelijken met een flagship van een ander merk. Niet bepaald objectief lijkt me.

De laatste versie van Emui gaat juist meer naar stock Android met minder toevoegingen en de P10 is gewoon een top toestel.

@TS: kijk de komende tijd even de reviews online van de verschillende nieuwe toestellen op de markt. Mocht je de gouden kleur van de P10 niet mooi vinden, koop hem dan in een andere kleur. Keuze genoeg.
Als eigenaar van de mate 8 met nougat update. Werkt heerlijk. Ik ben er zo tevreden mee dat ik voor de p10 plus ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Verwijderd schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 13:12:
[...]

Als eigenaar van de mate 8 met nougat update. Werkt heerlijk. Ik ben er zo tevreden mee dat ik voor de p10 plus ga.
Ik stelde mijn vraag eigenlijk aan robk0304.
Gebruik zelf ook een Mate 8 met Nougat. Ik ben echter zo tevreden dat ik een overstap naar een P10 niet nodig vind. Ik wacht wel tot er een Mate 10 is de winkels ligt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gadgeteer schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 13:29:
[...]

Ik stelde mijn vraag eigenlijk aan robk0304.
Gebruik zelf ook een Mate 8 met Nougat. Ik ben echter zo tevreden dat ik een overstap naar een P10 niet nodig vind. Ik wacht wel tot er een Mate 10 is de winkels ligt ;)
Zeer begrijpelijk! Ik heb er ook aan zitten denken om nog een jaartje langer te doen met de mate maar maart is normaal telefoon switch tijd voor mij ;)

(Ja het is zonde van het geld, maar meh. Ik vind het leuk/fijn om elk jaar een nieuw speeltje te hebben).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-09 19:01
Ook ik zit te twijfelen tussen P10+ en G6. Voor mij is de camera het belangrijkste.
Net bekeken de shootout bij gsmarena. Misschien heb je wat aan: http://www.gsmarena.com/h..._shootout-review-1585.php
Ik ben er nog niet uit :)

Edit: Er zit wel een verschil tussen de camera van P10 en die van de P10 Plus. Deze laatste heeft namelijk een lichtsterkere lensopening met f/1,8, waar de P10 een diafragmawaarde van f/2,2 heeft. Dus de PLUS zal beter presteren in slechtere lichtomstandigheden.

[ Voor 35% gewijzigd door Wenzel op 07-03-2017 14:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Voor promotiedoeleinden is het forum niet bedoeld

[ Voor 96% gewijzigd door PaT op 08-03-2017 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wenzel schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 14:01:
Ook ik zit te twijfelen tussen P10+ en G6. Voor mij is de camera het belangrijkste.
Net bekeken de shootout bij gsmarena. Misschien heb je wat aan: http://www.gsmarena.com/h..._shootout-review-1585.php
Ik ben er nog niet uit :)

Edit: Er zit wel een verschil tussen de camera van P10 en die van de P10 Plus. Deze laatste heeft namelijk een lichtsterkere lensopening met f/1,8, waar de P10 een diafragmawaarde van f/2,2 heeft. Dus de PLUS zal beter presteren in slechtere lichtomstandigheden.
Ja deze heb ik ook gezien! Ik vond de LG G6 wat kleurechter, wat voor mij belangrijk is. Niet zo leuk als ik foto's wil maken van een roze lipstick en deze rood lijkt op de foto's. :P De LG heeft ook een app die Square heet geloof ik, een app die me heel handig lijkt voor bijvoorbeeld Instagram! Hij lijkt net wat uitgebreider dan de Huawei. Ook heeft de Huawei groffe randen aan de boven- en onderkant. De LG heeft dat niet.

Gisteren was ik ervan overtuigd dat ik de Huawei ging nemen. Vandaag ben ik overtuigd van de LG. Ik vraag me af wat het morgen zal zijn, haha! :P
Ja deze promotie actie heb ik gezien. Ik heb zelf al een goeie systeemcamera in mijn bezit. De Leica camera zal dan op Marktplaats belanden ben ik bang.

[ Voor 11% gewijzigd door rens-br op 08-03-2017 10:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gadgeteer
Verwijderd schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 20:33:
[...]

Ja deze heb ik ook gezien! Ik vond de LG G6 wat kleurechter, wat voor mij belangrijk is. Niet zo leuk als ik foto's wil maken van een roze lipstick en deze rood lijkt op de foto's. :P De LG heeft ook een app die Square heet geloof ik, een app die me heel handig lijkt voor bijvoorbeeld Instagram! Hij lijkt net wat uitgebreider dan de Huawei. Ook heeft de Huawei groffe randen aan de boven- en onderkant. De LG heeft dat niet.

Gisteren was ik ervan overtuigd dat ik de Huawei ging nemen. Vandaag ben ik overtuigd van de LG. Ik vraag me af wat het morgen zal zijn, haha! :P

[...]

Ja deze promotie actie heb ik gezien. Ik heb zelf al een goeie systeemcamera in mijn bezit. De Leica camera zal dan op Marktplaats belanden ben ik bang.
Zoals al werd aangegeven, de shoot-out waar die link naar verwijst, gaat over de P10 en niet de betere P10plus.
Zoals ik het zie, kun je misschien beter nog heel even geduld hebben totdat beide toestellen in het wild gespot worden met real life ervaringen en foto's. Of je hakt gewoon de knoop door en volgt je gevoel, beide devices zijn gewoon toptoestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
Eerste echte review bij DxOMark. Let wel, het is P10, niet plus!
https://www.dxomark.com/M...bile-review-Top-performer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gadgeteer
Laten we niet constant de P10 aanhalen. TS vraagt om de P10+ en de G6
De camera van de P10+ zou beter moeten zijn dan die van de 'normale' P10 en de eerste shoot-outs zijn van de 'normale'P10, nog geen gevonden van de P10+.

Nog even geduld dus ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HetGezegde
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-09 10:28

HetGezegde

Yes, you can!

En wat denk je van de Pixel, de HTC 10, de nieuwe HTC U of de Samsung S7?
Allemaal stuk voor stuk een zeer, zeer goede camera en prima accuduur (en snel, etc. - maar volgens mij is vooral de camera een belangrijk punt).

Houd inderdaad https://www.dxomark.com/Mobiles/ in de gaten :)
Ook hier https://jmcomms.com/ staan goede (camera) reviews over de nieuwe telefoons.

-- edit 1 --
Verwijderd schreef op zondag 5 maart 2017 @ 21:11:
[...]

Iedereen die ik spreek over de Samsung Galaxy S7 is niet tevreden over de batterijduur. Plus dat ik het gevoel heb dat ik dan een upgrade koop van mijn S6, en dat vind ik toch net iets te zonde. Ik wil iets vernieuwends. Maarja, daar komen natuurlijk wel twijfels bij. :P
Accuduur is prima hoor :) is maar net ook hoe je 'm gebruikt. Gaat niet langer of korter mee dan de concurrentie in dezelfde prijsklasse.

-- edit 2 --
Je hoeft natuurlijk geen ervaring te hebben met Huawei om er mee om te kunnen gaan. Mijn vriendin, schoonmoeder en zusje gebruiken al jaren de P6, P8 en P8 lite, probleemloos.
Heb zelf de Nexus 6P gehad (van Huawei makelij) en dat was een ramp qua bouwkwaliteit. Ach.

Weet wel dat Huawei een heel ander uiterlijk heeft qua homescreen en werking dan dat je met Samsung bent gewend. Gelukkig bestaan er goede launchers voor, om je telefoon de goede Android ervaring te geven: Google Now Launcher (vervalt binnenkort en wordt vervangen door de), Google Pixel Launcher en dan is er ook nog de Nova Launcher. Gemakkelijk te installeren, zonder kennis van zaken.

-- edit 3 --
Lees anders ook even dit van Android Central:
http://www.androidcentral...parison-lg-g6-vs-pixel-xl

De G6 stoot de Pixel (bovenaan in de camera lijst van dxomark) van z'n troon op sommige vlakken.

[ Voor 75% gewijzigd door HetGezegde op 10-03-2017 11:34 . Reden: ik zie dat de S7 geen optie is ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wenzel
Verwijderd schreef op zondag 5 maart 2017 @ 20:53:
......... maar ik weet dus echt niet welke ik moet kiezen............
Misschien kan dit video helpen bij je keuze.
Zelf vind ik de camera's nogal verschillend van kleur en ook van focus snelheid: YouTube: Huawei P10 PLUS vs LG G6 CAMERTA TEST

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thanks iedereen! Ik heb echt superveel gehad aan de filmpjes, reviews, en adviezen. :) Ik denk dat ik ga wachten op de release van de G6 en dan wat meer reviews ga lezen. Iedereen heel erg bedankt! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
HetGezegde schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:22:
En wat denk je van de Pixel, de HTC 10, de nieuwe HTC U of de Samsung S7?
Allemaal stuk voor stuk een zeer, zeer goede camera en prima accuduur (en snel, etc. - maar volgens mij is vooral de camera een belangrijk punt).
HTC U is overpriced: reviews: HTC U Ultra: glazen gigant met dubbele display.

De S7 is al een jaar op de markt. die zal dus minder lang updates krijgen dan een toptoestel welke nu uitgebracht wordt, zelfde voor de HTC 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetGezegde
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-09 10:28

HetGezegde

Yes, you can!

Gadgeteer schreef op maandag 13 maart 2017 @ 07:15:
[...]

HTC U is overpriced: reviews: HTC U Ultra: glazen gigant met dubbele display.

De S7 is al een jaar op de markt. die zal dus minder lang updates krijgen dan een toptoestel welke nu uitgebracht wordt, zelfde voor de HTC 10.
Okay, maar het zijn opties. Nu is de HTC U overpriced, over een tijdje misschien niet meer. Ik geef hier gewoon opties voor TS, zodat er gekozen kan worden. Prijs is aan TS.

En de S7 heeft ook mogelijkheden tot Custom ROMs, iets dat je sowieso nodig gaat hebben als je een up-to-date toestel wilt hebben langer dan 1,5 jaar (muv. Pixel / Nexus en nog enkelen).

Je kunt op de S8 wachten, maar die zal dan ook overpriced zijn of te duur voor wat het doet. Camera en accu zijn belangrijk, dus daarmee is de S7 zeker een goede keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
HetGezegde schreef op maandag 13 maart 2017 @ 10:46:
[...]

En de S7 heeft ook mogelijkheden tot Custom ROMs, iets dat je sowieso nodig gaat hebben als je een up-to-date toestel wilt hebben langer dan 1,5 jaar (muv. Pixel / Nexus en nog enkelen).
Na het lezen van de OP, verwacht ik niet dat TS met custom ROMs in de weer wil. Ik kan me natuurlijk vergissen maar verwacht het niet. En ook dan geldt dat een recenter toestel natuurlijk langer geupdate kan worden.

Verder geeft TS aan dat ze kijkt naar de P10+ en de G6, ik verwacht dat ze het overige aanbod al heeft weggestreept na een zoektocht van 3 dagen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gadgeteer schreef op maandag 13 maart 2017 @ 10:52:
[...]

Na het lezen van de OP, verwacht ik niet dat TS met custom ROMs in de weer wil. Ik kan me natuurlijk vergissen maar verwacht het niet. En ook dan geldt dat een recenter toestel natuurlijk langer geupdate kan worden.

Verder geeft TS aan dat ze kijkt naar de P10+ en de G6, ik verwacht dat ze het overige aanbod al heeft weggestreept na een zoektocht van 3 dagen ;)
Ik moest even opzoeken wat custom ROMs zijn :D Maar zo technisch ben ik niet, ik ben veel te bang dat ik iets sloop, of mijn telefoon spontaan ontploft zodra ik aan Android kom haha.

En inderdaad, de rest is weggestreept. Geen Samsung meer voor mij, want ik wil iets verfrissends. iPhone komt het huis niet in. :P Dus het is wachten op de reviews.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• badros86
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 01-03-2024
Ik heb serieus exact het zelfde. Ik heb nu een S6 en twijfel tussen Huawei en LG. De S8 gaat em wrs niet worden omdat deze te duur is en samsung veeels te lang over updates doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
badros86 schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 12:44:
Ik heb serieus exact het zelfde. Ik heb nu een S6 en twijfel tussen Huawei en LG. De S8 gaat em wrs niet worden omdat deze te duur is en samsung veeels te lang over updates doet.
Haha, ja erg heh? Wat zijn jouw eisen voor een nieuwe telefoon?

De witte LG G6 komt niet naar Nederland. :'( Natuurlijk wel naar Duitsland... Ik zit echt even een stevig potje te balen. Grijs vind ik niet mooi en zwart is zo... Zwart. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 16:42:
[...]

Haha, ja erg heh? Wat zijn jouw eisen voor een nieuwe telefoon?

De witte LG G6 komt niet naar Nederland. :'( Natuurlijk wel naar Duitsland... Ik zit echt even een stevig potje te balen. Grijs vind ik niet mooi en zwart is zo... Zwart. :P
De witte niet naar NL? ow kut!

Nou mijn eisen: een beetje goed uitziende tel, niet te groot, snel.

De S8 is te lang en zonder homeknop ziet dat er niet heel mooi uit. Ik denk dat ik maar op reviews ga wachten nadat ze uit komen. Ik weet het echt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
badros86 schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 11:01:
[...]

De witte niet naar NL? ow kut!

Nou mijn eisen: een beetje goed uitziende tel, niet te groot, snel.

De S8 is te lang en zonder homeknop ziet dat er niet heel mooi uit. Ik denk dat ik maar op reviews ga wachten nadat ze uit komen. Ik weet het echt niet
Haha, heel herkenbaar! :P Ik vind die smalle randen van de LG G6 wel heel mooi, maarja als ie niet in het wit komt... Importeren, zei mijn broer. Maarja ik denk dat ik dan advertentieplekjes op mijn auto moet gaan verkopen haha. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 20:33:
[...]

Importeren, zei mijn broer. Maarja ik denk dat ik dan advertentieplekjes op mijn auto moet gaan verkopen haha. :'(
haha ja precies _O-
Pagina: 1