Vraag

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Topicstarter
Ha die Tweakers,

Ik heb vanmiddag een telefoon gevonden, en wil deze graag retourneren naar de eigenaar.

Probleem is: de telefoon start niet meer op. Dat wil zeggen: vanmiddag deed hij het nog heel eventjes, maar viel uit op het moment dat ik naar de contacten toe wilde gaan. Daarna de telefoon uren aan de oplader gehad, maar zelfs met oplaadkabel erin blijft het scherm zwart ;(
De simkaart (Vodafone) is door de eigenaar inmiddels geblokkeerd. Daar stonden ook geen telefoonnummers op, dus daar had ik sowieso niks aan.

Met VolumeDown, Home en Aan/uitknop tegelijk kom ik wel in het scherm om de firmware te vervangen, dus het scherm doet het nog wel.

Nu zit ik dus met een telefoon, die niet meer op wil starten, maar waarvan ik denk dat de eigenaar deze toch graag terug wil (zou ik ook willen).

Hoe kom ik nou achter de eigenaar van deze telefoon? Staat er een nummer op de simkaart dat ik door kan geven aan Vodafone zodat zij de eigenaar op de hoogte kunnen brengen? Afgeven bij de politie (gezien ervaringen met de politie verwacht ik niet dat zij er iets mee zullen doen behalve in de bak "gevonden voorwerpen" gooien)?

Wie heeft er goede ideeën/tips?

[ Voor 0% gewijzigd door Pietervs op 05-03-2017 20:06 . Reden: Typo ]

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Beste antwoord (via rens-br op 07-03-2017 15:18)

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Topicstarter
Goed nieuws van het front:

Ik probeerde het toestel weer een keer op te starten, en hij deed het! En dit keer zag ik een email op het scherm verschijnen, met adres. Dus heb ik die persoon een mailtje gestuurd, en die is waarschijnlijk de eigenaresse van de telefoon. *O* *O*

Ze komt vanavond om hem te bekijken, dus met wat geluk kan ik dat vraagstuk afsluiten :)

@Clavis goede tip! Aangezien ik toch nog wat wil stoeien met mijn eigen telefoon, ga ik dat eens doen!

@DukeBox ik denk dat eigenaren van vermiste telefoons het hacken niet heel erg vinden, zolang ze hun privé-gegevens niet terug zien op het internet... :)

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 17:18
Vodafone bellen dat je een telefoon van hebt gevonden die hoogstwaarschijnlijk van een klant van hun is. Of ze iets kunnen regelen (als in jij stuurt de telefoon naar Vodafone en hun sturen die dan door naar de klant).. Anders zou ik het niet weten. Veel kun je niet doen. Vodafone lijkt mij je enige optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P107
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 02-01-2021
Brengen naar de politie die in de buurt zit van waar je het hebt gevonden. Waarschijnlijk doet de eigenaar wel aangifte als hij/zij het nummer ook al heeft geblokkeerd

[ Voor 17% gewijzigd door P107 op 05-03-2017 19:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Topicstarter
Ok, ga ik morgen de helpdesk van Vodafone maar eens bellen om te zien of zij me kunnen helpen. Anders toch maar afgeven bij de politie.

Dank voor de reacties!

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:33
De politie doet niets meer met gevonden voorwerpen, daarvoor moet je tegenwoordig bij de gemeente zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Geen SD-kaart met wat relevante info ?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

noteer de imei/simkaart nummer

bel of e-mail vodaphone en vraag of ze de eigenaar contacteren ..

klinkt alsof het toestel remote onklaar is gemaakt ... dus wat erop stond is niet meer ..

Wat ik gedaan zou hebben is bij gevonde voorwerpen mijn gegevens achter gelaten en adres gegevens.
gezien klanten service bellen vaak gratis is, ook daar even naar bellen en zeggen dat als de eigenaar belt hij hem kan halen bij mij ..

en dan afwachten

[ Voor 40% gewijzigd door vso op 05-03-2017 22:35 ]

Tja vanalles

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

offtopic:
Digitaal schouderklopje dat je zo eerlijk bent en moeite doet om de eigenaar te achterhalen d:)b *O*

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:44
hcQd schreef op zondag 5 maart 2017 @ 20:10:
De politie doet niets meer met gevonden voorwerpen, daarvoor moet je tegenwoordig bij de gemeente zijn.
Als de eigenaar aangifte van diefstal van het toestel heeft gedaan is het natuurlijk wel relevant.

Het lijkt er inderdaad op dat naast direct de sim geblokkeerd te hebben het toestel ook is 'gewiped' als maatregel om geen data inzichtelijk te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Topicstarter
Dank voor het meedenken!

@DukeBox Mee, is een S6, die hebben geen losse SD kaarten

@vso
Ik volg je niet helemaal: je zegt afgeven en je nummer achterlaten (wat ik morgen waarschijnlijk ook ga doen), en Vodafone bellen en bij hun je gegevens achterlaten?

@vso / @dutchgio
Als een toestel gewiped is, start hij toch nog gewoon op? Maar dan zonder apps en zo?

Ik heb nog een paar keer geprobeerd het toestel te starten. 1x zag ik dat de batterij op 54% zat, kon de code ingeven voor de simkaart, maar daarna viel het toestel weer uit.
Ik denk dat er iets beschadigd is, toestel zat onder het zand dus ik vermoed dat die er al een dagje lag. En gisteren heeft het nog geregend...

Als ik de servicemenu van Vodafone bekijk op internet, zie ik niet direct iets wat helpt.
Ik heb hun twitter-account maar eens een berichtje gestuurd, maar ja: zondagavond... 8)7

Morgen weer een poging :)

@Fietsbel dank, maar ik vind het zelf niet bijzonder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Pietervs schreef op maandag 6 maart 2017 @ 01:52:
Ik denk dat er iets beschadigd is, toestel zat onder het zand dus ik vermoed dat die er al een dagje lag. En gisteren heeft het nog geregend...
Denk het ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
@TS: Hulde voor alle moeite die je doet. _/-\o_

Toestel zal wel naar * zijn, tegen regen en zand kunnen de meeste toestellen niet. Als je niks te doen heb, kun je hem altijd in een bak met rijst gooien. Bedenk me wel als de eigenaar zo met zijn spullen omgaat (misschien expres?) dat veel moeite doen misschien wel zonde is.

Zal het gewoon afgeven bij de gemeente. Dat er niks mee wordt gedaan is ontzettend zonde, maar denk wel dat dit alleen geld voor de gemiddelde Tweaker, een gebruiker maakt het doorgaans niet uit of hij binnen 1 jaar een nieuw toestel heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 18:02
P107 schreef op zondag 5 maart 2017 @ 19:39:
Brengen naar de politie die in de buurt zit van waar je het hebt gevonden. Waarschijnlijk doet de eigenaar wel aangifte als hij/zij het nummer ook al heeft geblokkeerd
Laat maar......

[ Voor 14% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 06-03-2017 13:18 . Reden: Antwoord stond er al ]

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Topicstarter
HollowGamer schreef op maandag 6 maart 2017 @ 11:17:
@TS: Hulde voor alle moeite die je doet. _/-\o_

Toestel zal wel naar * zijn, tegen regen en zand kunnen de meeste toestellen niet. Als je niks te doen heb, kun je hem altijd in een bak met rijst gooien. Bedenk me wel als de eigenaar zo met zijn spullen omgaat (misschien expres?) dat veel moeite doen misschien wel zonde is.

Zal het gewoon afgeven bij de gemeente. Dat er niks mee wordt gedaan is ontzettend zonde, maar denk wel dat dit alleen geld voor de gemiddelde Tweaker, een gebruiker maakt het doorgaans niet uit of hij binnen 1 jaar een nieuw toestel heeft.
Ach, het is voor mij een kleine moeite. En als ik wat kwijt raak (zoals mijn verstand 8)7 ) hoop ik dat anderen mij er ook mee zullen helpen :)

Heb Vodafone een bericht gestuurd via Twitter: geen reactie. Gemeente: afgeven kan op woensdag en vrijdag tussen 9 en 12 (alsof ik daar vrij voor ga nemen...). :X
Gelukkig kun je online ook een formulier invullen met de gegevens, dat heb ik gedaan en hoef ik hem niet af te geven :)

Nu maar hopen dat de eigenaar zich meldt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Hulde maar wellicht vergeefse moeite.
Is het een high end telefoon de moeite waard om te laten repareren of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Topicstarter
wimpie007 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 13:53:
Hulde maar wellicht vergeefse moeite.
Is het een high end telefoon de moeite waard om te laten repareren of niet?
Het is een Galaxy S6. Niet helemaal high end meer. Daarnaast heb ik zelf al de S7, dus voor mij is het niet interessant.

Maar ik heb liever dat hij terugkomt bij zijn baasje... :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:13

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Volgens mij kan Vodafone zien bij welke klant de SIM hoort op basis van het SIM-nummer (die 19 cijfers, beginnend met 83). Heb het in mijn klantenservicetijd ook weleens gehad dat een eerlijke vinder belde, ik vond het dan altijd een kleine moeite om het nummer van de vinder te noteren en dat door te geven aan degene die het toestel was verloren (mits er een alternatief nummer beschikbaar was).

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Pietervs schreef op maandag 6 maart 2017 @ 13:55:
[...]

Het is een Galaxy S6. Niet helemaal high end meer. Daarnaast heb ik zelf al de S7, dus voor mij is het niet interessant.

Maar ik heb liever dat hij terugkomt bij zijn baasje... :)
Nee dat snap ik maar meer als in of het baasje hem nog zou willen nu ie defect is ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 20:34
wimpie007 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 14:02:
[...]

Nee dat snap ik maar meer als in of het baasje hem nog zou willen nu ie defect is ;-)
Misschien zit er nog garantie op? Kan zijn dat deze telefoon vorige week nieuw is aangeschaft, en er nog ruim 2 jaar garantie op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Clavis schreef op maandag 6 maart 2017 @ 14:05:
[...]

Misschien zit er nog garantie op? Kan zijn dat deze telefoon vorige week nieuw is aangeschaft, en er nog ruim 2 jaar garantie op zit.
Meestal als ie gevallen is en in de regen heeft gelegen heb je geen garantie meer he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
wimpie007 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 14:08:
[...]

Meestal als ie gevallen is en in de regen heeft gelegen heb je geen garantie meer he ;)
Nee dan niet meer, overheen gelezen.
Misschien voor de inboedel verzekering? Moest mijne toen inleveren bij het verzekeringskantoor, en kreeg daarna een deel uitgekeerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Aangezien je met VolumeDown, Home en Aan/uitknop tegelijk nog in een menu kan komen, kun je hem dan niet via USB met ADB shell bekijken of je bijv. een /data/system/accounts.db (of /data/data/com.google.android.gm/database/gmail.db )bestand kan vinden met de gmail account erin?

[ Voor 12% gewijzigd door efan op 06-03-2017 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Topicstarter
ido schreef op maandag 6 maart 2017 @ 14:14:
Aangezien je met VolumeDown, Home en Aan/uitknop tegelijk nog in een menu kan komen, kun je hem dan niet via USB met ADB shell bekijken of je bijv. een /data/system/accounts.db (of /data/data/com.google.android.gm/database/gmail.db )bestand kan vinden met de gmail account erin?
Kijk! Daar had ik niet aan gedacht. Ik ga eens even op zoek! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Een lekker bakje koffie heb je nu wel verdient Pieter

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJohn
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10:33
Had een maand geleden ook een telefoon gevonden met een Vodafone SIM-kaart, heb toen ook de helpdesk gebeld. Ze gaven mij de mededeling dat ze er niks mee konden doen en dat ik hem maar naar de gemeente moest brengen.

Was dan ook geen smartphone dus veel data kon ik er niet uithalen.

[ Voor 13% gewijzigd door CyberJohn op 06-03-2017 14:38 ]

Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Topicstarter
ido schreef op maandag 6 maart 2017 @ 14:14:
hmmm, idee is goed. Maar helaas ziet de PC de telefoon niet. Onder ADB krijg ik de melding: error: no devices/emulators found.

Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik niet voorbij het eerste scherm kom op de telefoon (dat scherm waarop staat "Volume up: continue, Volume down: Cancl (restart phone)").

Ik geef het nog niet op (de Tweaker in mij vind dit te leuk om te laten liggen :) )!
Maar tips zijn welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Pietervs schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:04:
[...]

hmmm, idee is goed. Maar helaas ziet de PC de telefoon niet. Onder ADB krijg ik de melding: error: no devices/emulators found.

Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik niet voorbij het eerste scherm kom op de telefoon (dat scherm waarop staat "Volume up: continue, Volume down: Cancl (restart phone)").

Ik geef het nog niet op (de Tweaker in mij vind dit te leuk om te laten liggen :) )!
Maar tips zijn welkom!
heb je wel de samsung usb drivers geinstalleerd? http://adbdriver.com/downloads/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Topicstarter
ido schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:23:
[...]

heb je wel de samsung usb drivers geinstalleerd? http://adbdriver.com/downloads/
Die weigeren te installeren. Er komt een foutmelding, die volgens de website misschien te omzeilen is met /NCRC, maar dat (en de andere tips, zoals hernoemen, opnieuw downloaden, virusscanner uitzetten, cache leegmaken) werkt helaas niet. Ik moet dus even verder zoeken naar de juiste drivers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
Pietervs schreef op maandag 6 maart 2017 @ 16:03:
[...]

Die weigeren te installeren. Er komt een foutmelding, die volgens de website misschien te omzeilen is met /NCRC, maar dat (en de andere tips, zoals hernoemen, opnieuw downloaden, virusscanner uitzetten, cache leegmaken) werkt helaas niet. Ik moet dus even verder zoeken naar de juiste drivers...
Als je Samsung KIES installeert krijg je automatisch de nieuwste ADB drivers als t goed is..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Pietervs schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:04:
Geen idee of het van toepassing is maar pas je wel op dat het niet richting computervredebreuk gaat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Niet online

vso

tja...

Pietervs schreef op maandag 6 maart 2017 @ 01:52:
@vso
Ik volg je niet helemaal: je zegt afgeven en je nummer achterlaten (wat ik morgen waarschijnlijk ook ga doen), en Vodafone bellen en bij hun je gegevens achterlaten?

@vso / @dutchgio
Als een toestel gewiped is, start hij toch nog gewoon op? Maar dan zonder apps en zo?

Ik heb nog een paar keer geprobeerd het toestel te starten. 1x zag ik dat de batterij op 54% zat, kon de code ingeven voor de simkaart, maar daarna viel het toestel weer uit.

Als ik de servicemenu van Vodafone bekijk op internet, zie ik niet direct iets wat helpt.
Ik heb hun twitter-account maar eens een berichtje gestuurd, maar ja: zondagavond... 8)7

Morgen weer een poging :)
Wat al gezegd is als ze info kunnen vinden van wie het was .. en de eigenaar kan bereikt worden ..

imho als er foto's op staan.. zou ik het enorm waarderen als iemand die moeite doet voor me.

Over eventuele garantie.. /care defect..
foto van je kind/vrouw etc is meer waard je hoort vaker verhalen dat mensen foto's van dierbare kwijt zijn door diefstal/verlies.

ps met foto's kan je ook google image search doen :) wie weet heeft tie wat op internet gezet wat een hit oplevert.

[ Voor 4% gewijzigd door vso op 06-03-2017 18:11 ]

Tja vanalles

Acties:
  • Beste antwoord
  • +4 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Topicstarter
Goed nieuws van het front:

Ik probeerde het toestel weer een keer op te starten, en hij deed het! En dit keer zag ik een email op het scherm verschijnen, met adres. Dus heb ik die persoon een mailtje gestuurd, en die is waarschijnlijk de eigenaresse van de telefoon. *O* *O*

Ze komt vanavond om hem te bekijken, dus met wat geluk kan ik dat vraagstuk afsluiten :)

@Clavis goede tip! Aangezien ik toch nog wat wil stoeien met mijn eigen telefoon, ga ik dat eens doen!

@DukeBox ik denk dat eigenaren van vermiste telefoons het hacken niet heel erg vinden, zolang ze hun privé-gegevens niet terug zien op het internet... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Pietervs schreef op maandag 6 maart 2017 @ 18:38:
Ik vind het ook niet erg als je te hard rijdt op de snelweg, toch mag het niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Topicstarter
DukeBox schreef op maandag 6 maart 2017 @ 18:40:
[...]

Ik vind het ook niet erg als je te hard rijdt op de snelweg, toch mag het niet.
Tenzij je een vrouw achterin hebt liggen die ligt te bevallen of iemand die zwaar gewond is...

Geen enkele regel is zwart-wit :)
En zou jij iemand aanklagen die jouw telefoon gehackt heeft om er voor te zorgen dat jij hem terug kan krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tim-405
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12:16
Pietervs schreef op maandag 6 maart 2017 @ 18:44:
[...]

Tenzij je een vrouw achterin hebt liggen die ligt te bevallen of iemand die zwaar gewond is...

Geen enkele regel is zwart-wit :)
En zou jij iemand aanklagen die jouw telefoon gehackt heeft om er voor te zorgen dat jij hem terug kan krijgen?
Wat jij 'hacken' noemt heeft een goede intentie en dan is het een ander verhaal. Je hebt ook geen privé gegevens ingelezen ofzo. Je hebt alleen je best gedaan om de eigenaar/eigenaresse te helpen. Dat is niet strafbaar. ;). Goed dat je dit doet _/-\o_ . Ik weet uit persoonlijke ervaring heel goed dat het nogal 'kut' is om je telefoon kwijt te raken of gestolen te worden :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gri77ie
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16-06 03:20

Gri77ie

Ok.... het zal gerust....

Overigens wordt er vermoedelijk geen aangifte gedaan. (verzoek om strafvervolging) dus zal er ook geen onderzoek plaatsvinden. Ergo niets aan de hand...

Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Topicstarter
tim-405 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 18:52:
[...]

Wat jij 'hacken' noemt heeft een goede intentie en dan is het een ander verhaal. Je hebt ook geen privé gegevens ingelezen ofzo. Je hebt alleen je best gedaan om de eigenaar/eigenaresse te helpen. Dat is niet strafbaar. ;). Goed dat je dit doet _/-\o_ . Ik weet uit persoonlijke ervaring heel goed dat het nogal 'kut' is om je telefoon kwijt te raken of gestolen te worden :/ .
Die ervaring heb ik ook ;( Feit dat het raampje van mijn auto ingetikt was vond ik eigenlijk minder erg dan het feit dat er maanden later nog steeds afspraken en verjaardagen in mijn agenda bleken te staan (in die tijd werd dat nog niet zo mooi gesynchroniseerd met het web...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Pietervs schreef op maandag 6 maart 2017 @ 18:44:
Ook dan mag het niet.. dat iets gedoogd wordt is een ander verhaal. Wat ik ermee bedoelde is dat je misschien moet oppassen wat je allemaal verteld op een openbaar forum als iets wettelijk gezien de grenzen op gaat zoeken.

Iedereen geeft aan dat het 'voor het goede' doel is, persoonlijk zou ik bewust mijn telefoon helemaal locken/whipen op afstand en hem dan als verloren beschouwen. Ik zit er dan niet op te wachten dat mensen via allerlei trucjes alsnog persoonlijke data tevoorschijn halen.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Topicstarter
Laatste post: eugenaresse heeft de telefoon opgehaald.
Was blij, maar ze vertelde dat ze de telefoon al op 21 januari verloren was. Dat is dus ruim 5 weken geleden!

Heb een flesje wijn als bedankje gehad :)

Iedereen bedankt voor het meedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:23
Ben blij dat er zulke eerlijke mensen als Pietervs zijn ^_^ Goed bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrasshopperNL
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-09 20:41
Wat een mooi topic om even door te lezen!
Keurig gedaan Pieter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vso
  • Niet online

vso

tja...

ding maakte dus kortsluiting van de vocht .. geluk bij ongeluk gehad :)

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Goed bezig!! Al zou een S6 toch soort van waterdicht moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

wimpie007 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 16:16:
Goed bezig!! Al zou een S6 toch soort van waterdicht moeten zijn?
S6 heeft geen IP67 certificatie, S5 en S7 wel.

Pagina: 1