Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:40
Hou

Ik heb een Cube als tablet, Android 4.4 geloof ik, zal iig geen 5 zijn.
Ik heb problemen met mijn gmail app en wel de uitgaande mail.

Ten eerste
Ik moet om een of andere reden de toegang voor minder veilige apps inschakelen, iets dat ik eigenlijk helemaal niet wil. Maar anders wordt de toegang tot Gmail.com geweigerd en kan ik zowiezo geen uitgaande mail doen. Is dit op te lossen? Want nu is mijn verbinding wat onveilig.

ten tweede
Ik heb 3 mail accounts in mijn Gmail app. Ingaand werkt zonder problemen. Uitgaand moet ik va 2 kpn mail accounts mijn gmail smtp instellingen gebruiken. Bij het eerste mailadres lukt het. Na invoeren van de smtp gegevens van het tweede mail account crasht mijn gmail app elke keer als ik de veranderingen wil bevestigen.
Op deze manier heb ik op 1 mail account geen uitgaande mail Is dit op te lossen?

Ik zit nu al een uurtje te googlen, maar noppes.

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dit betreft een tablet een geen telefoon, dus schopje van AND naar TGA.

Kun je even aangeven welke app je precies gebruikt en welke settings je invoert? Het is nu namelijk een beetje gokken wat er mis gaat.

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:40
Thnx

Het gaat echt om de Gmail app en ik probeer mijn uitgaande mail daarin te configureren. Mijn eerste mailaccount lukt, bij de tweede crasht de app.

• aetios
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11-07 17:09
Heb je wellicht screenshots van je invoerveld o.i.d.? Dan hebben we een beetje een idee wat er wel/ niet kan

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Probeer anders ook een andere mailapp. Ik heb goede ervaring met: Google Play: VMware Boxer