Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben van plan straks een tweedehandse Tomtom 5200 te kopen maar vroeg me af of ik dan ook het account van de voormalige eigenaar moet krijgen. Ik wil namelijk wel gebruik maken van lifetime traffic, maps, etc. Moet ik dan om zijn tomtom account vragen of kan ik gewoon een nieuw account aanmaken.

Hoor graag van jullie

Groet

Beste antwoord (via rens-br op 07-03-2017 15:43)

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:42
Verwijderd schreef op zondag 5 maart 2017 @ 19:42:
[...]

Bedankt voor je snelle antwoord! Weet jij misschien ook of de oude eigenaar de Tomtom kan ontkoppelen op de tomtom zelf of moet dat echt op de computer. Contact opnemen met tomtom zou inderdaad ook kunnen, maar het zelf doen is toch fijner
staat op hun website keurig uitgelegd:
http://nl.support.tomtom....len-aan-je-tomtom-account

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
Als je op TomTom kijkt staat dat je systeem geregistreerd moet zijn.
Dat is met een account al gebeurt.

Echter het gaat om LifeTime maps. Dit houd eigenlijk in dat als de support vanuit TomTom stopt komen er ook geen mappen meer uit voor dit apparaat.

Lijkt mij dat je het product gewoon kunt registreren en mappen opnieuw erop kunt doen. Het kan zijn dat je wel contact met TomTom moet hebben omdat hij al is geregistreerd maar had zelf bij iemand een oud model eens gedaan en ging prima. (zonder Lifetime maps)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Cave_Boy schreef op zondag 5 maart 2017 @ 19:26:
Als je op TomTom kijkt staat dat je systeem geregistreerd moet zijn.
Dat is met een account al gebeurt.

Echter het gaat om LifeTime maps. Dit houd eigenlijk in dat als de support vanuit TomTom stopt komen er ook geen mappen meer uit voor dit apparaat.

Lijkt mij dat je het product gewoon kunt registreren en mappen opnieuw erop kunt doen. Het kan zijn dat je wel contact met TomTom moet hebben omdat hij al is geregistreerd maar had zelf bij iemand een oud model eens gedaan en ging prima. (zonder Lifetime maps)
Bedankt voor je snelle antwoord! Weet jij misschien ook of de oude eigenaar de Tomtom kan ontkoppelen op de tomtom zelf of moet dat echt op de computer. Contact opnemen met tomtom zou inderdaad ook kunnen, maar het zelf doen is toch fijner

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
Verwijderd schreef op zondag 5 maart 2017 @ 19:42:
[...]

staat op hun website keurig uitgelegd:
http://nl.support.tomtom....len-aan-je-tomtom-account