Toon posts:

Ark ps4 stam (tribe) gewijzigd ??!

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
De stam van mijn zoons personage ia gewijzigd (hij weet niet meer wat hij gedaan heeft).. Nu kan hij niet meer in zijn huis (alleen met pin maar dat is niet ingesteld) en kan niets meer met zijn dino's.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ps4

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Alles nagekeken in stambeheer kan oplossing niet vinden. HELP!!!

Beste antwoord (via Verwijderd op 11-03-2017 17:46)

• JohnnieWbl
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06:04
Single player betekent lokaal, dus niet op een officiële (multiplayer) server. Ik weet niet precies hoe het op de PS4 is, wellicht kan iemand met die ervaring je vertellen wat je zou kunnen doen.

D.m.v. console commands kun je in SP op de pc eigenlijk alles spawnen wat je wilt, structures, dino's etc. Je bent een soort god op de Ark. Als de PS4 versie die mogelijkheden ook heeft kun je de commands opzoeken om een structure of dino weer van je tribe te maken, of nieuwe laten spawnen. Succes iig!

edit: op de officiële ark-fora kun je je vraag in het engels stellen in het relevante topic.

[ Voor 13% gewijzigd door JohnnieWbl op 06-03-2017 18:32 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MiliaanR
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-09 20:48

MiliaanR

Just for fans.

Dan moet je zoon weer in de stam komen via een ander stamlid!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnieWbl
Zitten er meer leden in de tribe?

Klinkt als het verlaten van een tribe, waarbij ingesteld is dat alles wat je maakt van de tribe blijft als je er uit stapt. Als er meer leden zijn kunnen die je zoon weer uitnodigen. Ik weet niet of het nog werkt, maar vroeger kon een nieuwe tribe maken met precies dezelfde naam nog wel helpen. Anders kun je proberen om een ticket aan te maken waarin je het probleem uitlegt aan de GM's van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er is geen ander lid in de stam. Dus uitnoding werkt niet. Kan ik niet terug naar eerder opgeslagen data?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnieWbl
Als je zoon op een officiële server speelt kan dat niet. Op een privé server zal je een admin of de eigenaar moeten vragen de spullen weer aan je zoon te geven. Als hij single player speelt lijkt het terug krijgen van zijn spullen wel mogelijk, al ben ik niet bekend met de SP van de PS4 (speel zelf op de pc versie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
O jee.. hij speelt single player lokaal dus op officiële server. Bedankt voor uw reaktie

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• JohnnieWbl
Single player betekent lokaal, dus niet op een officiële (multiplayer) server. Ik weet niet precies hoe het op de PS4 is, wellicht kan iemand met die ervaring je vertellen wat je zou kunnen doen.

D.m.v. console commands kun je in SP op de pc eigenlijk alles spawnen wat je wilt, structures, dino's etc. Je bent een soort god op de Ark. Als de PS4 versie die mogelijkheden ook heeft kun je de commands opzoeken om een structure of dino weer van je tribe te maken, of nieuwe laten spawnen. Succes iig!

edit: op de officiële ark-fora kun je je vraag in het engels stellen in het relevante topic.

[ Voor 13% gewijzigd door JohnnieWbl op 06-03-2017 18:32 ]

Pagina: 1