Toon posts:

Dillemma: XBone of PC Upgrade

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit een beetje met een issue. Om te beginnen heb ik op de moment een PS4 met een paar games en een 'game'-pc met een:
  • Intel Core i3 4130
  • 8GB RAM
  • GTX750Ti
Ik heb nogal wat met racing games en heb ook Driveclub, maar ben daar niet echt fan van. Denk gewoon dat circuit games niet mijn ding zijn. Ben al jaren fan van Need for Speed en heb de nieuwste voor PC, maar deze stelde toch wat teleur. Forza Horizon 3 ziet er heel goed uit en heeft precies wat ik zoek. Heb de demo geprobeerd op PC, maar het loopt niet echt soepel. Zegmaar nogal slecht. Ik twijfel nu tussen het kopen van een tweedehands Xbone voor Forza of het upgraden van mijn PC (GPU) voor het runnen van Forza. Ook wil ik graag Rise of the Tomb Raider spelen en twijfelde of ik hem voor PC of PS4 moet halen (heb de demo gespeeld, maar 60fps zou een stuk fijner zijn). Ik geef niet heel veel om graphics, maar ik speel het liefst niet op low. Ben trouwens 15 jaar oud net aangenomen bij de supermarkt dus mijn budget voor PC upgrades is niet echt groot (voordat mensen een GTX1070 en een i7 gaan suggereren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-09 17:12
Een tweedehands Xbox One is wel te krijgen voor 125 euro als je goed zoekt.

Je huidige grafische kaart zou je nog wel kunnen verkopen voor €60 denk ik. Je zou dus voor het bedrag van alleen een xbox one+ die 60 euro al een tweedehands videokaart voor bijna 200 euro kunnen aanschaffen, ik denk dat je daarmee een mooier en fraaier lopende plaatje gaat krijgen dan op de xbox one.

Al met al is het denk ik vooral waar je voorkeur ligt, maar om nou een Xbox te halen om alleen Forza te spelen, denk ik dat je dat geld beter in je PC kunt stoppen en direct dus ook Tomb Raider wel aardig kunt spelen en je pc ook direct weer wat toekomstbestendiger maakt.

Nu moet ik wel eerlijk bekennen dat ik niet helemaal weet hoe je processor is met gamen:)