Beste,
Ik heb nu een HP pc met de volgende elementen erin zitten:
Processor I5 4460
8 GB ram
Samsung 500gb SSD
EVGA GeForce GTX 750 Ti 2GB
TP-Link TL-WDN4800
Graag wil ik deze elementen meenemen naar een nieuwe case met een nieuwe moederbord en voeding.
Waarom?
Ik merk dat het moederbord nooit optimaal werkt in combinatie met mijn grafischekaart ( Ik heb al veel settings uitgeprobeerd in de bios maar niks maakt het beter).
Wat is er dan instabiel?
Het werken met Adobe programma's is vaak niet stabiel. Meestal moet ik het programma: Premiere pro twee keer opnieuw opstarten tot dat die de grafischekaart ziet.
Wat voor werkzaamheden doe je met je pc?
Ik gebruik de pc voor: muziekproductie en video editing.
Mijn vraag is:
Welk moederbord is stabiel voor video editing en muziekproductie? En welke voeding kan ik het beste erbij nemen? En ik zou graag meerder pci slots willen voor mijn GPU, RME Audiokaart en TP-Link TL-WDN4800.
Wat is je budget?
300 t/m 350 euro
Hopelijk kunnen jullie mij goed adviseren
Ik heb nu een HP pc met de volgende elementen erin zitten:
Processor I5 4460
8 GB ram
Samsung 500gb SSD
EVGA GeForce GTX 750 Ti 2GB
TP-Link TL-WDN4800
Graag wil ik deze elementen meenemen naar een nieuwe case met een nieuwe moederbord en voeding.
Waarom?
Ik merk dat het moederbord nooit optimaal werkt in combinatie met mijn grafischekaart ( Ik heb al veel settings uitgeprobeerd in de bios maar niks maakt het beter).
Wat is er dan instabiel?
Het werken met Adobe programma's is vaak niet stabiel. Meestal moet ik het programma: Premiere pro twee keer opnieuw opstarten tot dat die de grafischekaart ziet.
Wat voor werkzaamheden doe je met je pc?
Ik gebruik de pc voor: muziekproductie en video editing.
Mijn vraag is:
Welk moederbord is stabiel voor video editing en muziekproductie? En welke voeding kan ik het beste erbij nemen? En ik zou graag meerder pci slots willen voor mijn GPU, RME Audiokaart en TP-Link TL-WDN4800.
Wat is je budget?
300 t/m 350 euro
Hopelijk kunnen jullie mij goed adviseren