Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Upgrade bestaande PC

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Dirk22
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-11 09:50
Beste,

Ik heb nu een HP pc met de volgende elementen erin zitten:

Processor I5 4460
8 GB ram
Samsung 500gb SSD
EVGA GeForce GTX 750 Ti 2GB
TP-Link TL-WDN4800

Graag wil ik deze elementen meenemen naar een nieuwe case met een nieuwe moederbord en voeding.

Waarom?
Ik merk dat het moederbord nooit optimaal werkt in combinatie met mijn grafischekaart ( Ik heb al veel settings uitgeprobeerd in de bios maar niks maakt het beter).

Wat is er dan instabiel?
Het werken met Adobe programma's is vaak niet stabiel. Meestal moet ik het programma: Premiere pro twee keer opnieuw opstarten tot dat die de grafischekaart ziet.

Wat voor werkzaamheden doe je met je pc?
Ik gebruik de pc voor: muziekproductie en video editing.

Mijn vraag is:

Welk moederbord is stabiel voor video editing en muziekproductie? En welke voeding kan ik het beste erbij nemen? En ik zou graag meerder pci slots willen voor mijn GPU, RME Audiokaart en TP-Link TL-WDN4800.

Wat is je budget?
300 t/m 350 euro

Hopelijk kunnen jullie mij goed adviseren :)

Alle reacties

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Het lijkt me sterk dat het moederbord de boosdoener is, heb je wel alle drivers geinstalleerd?
In welke sloten zitten al je pci kaarten?
Heb je al geprobeerd zonder audio en netwerk kaart? (eventueel met een USB netwerk adapter).

Case en voeding vernieuwen is alleen om het nieuwe moederbord te behuizen?
(zit er nu geen ATX voeding in?)

• Dirk22
mitsumark schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:55:
Het lijkt me sterk dat het moederbord de boosdoener is, heb je wel alle drivers geinstalleerd?
In welke sloten zitten al je pci kaarten?
Heb je al geprobeerd zonder audio en netwerk kaart? (eventueel met een USB netwerk adapter).

Case en voeding vernieuwen is alleen om het nieuwe moederbord te behuizen?
(zit er nu geen ATX voeding in?)
Die dingen die je noemt heb ik gedaan ook heb ik mijn windows zelfs opnieuw geïnstalleerd maar het blijft instabiel.En de behuizing is inderdaad voor het nieuwe moederbord en voeding.

• youridv1
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 21:02
welke redenatie brengt jou tot de conclusie dat het niet kunnen herkennen van de gpu door adobe aan het moederbord ligt? het moederbord herkent de videokaart namelijk prima, want je hebt beeld.

over je vraag:
Alle moederborden waar jouw i5 in past (socket 1150) voldoen voor video editting.

[ Voor 43% gewijzigd door youridv1 op 06-03-2017 08:56 ]

Verwijderd

Heb je je videokaart wel toegevoegd zie:

https://forums.adobe.com/thread/2179314

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20:51
Misschien is het handig om even te vermelden welk moederbord en welke voeding je nu hebt.

• Dirk22
ParaDroid2 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 10:58:
Misschien is het handig om even te vermelden welk moederbord en welke voeding je nu hebt.
Dit is mijn pc: http://h20564.www2.hp.com...ay?docId=emr_na-c04310451

Moederbord: Memphis-S
Voeding: Internal 300W (100V-240V)

Dit staat er :)

• Dirk22
Dat heb ik al geprobeerd :)
Pagina: 1