Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Handbrake convert geen batch

Pagina: 1
Acties:

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-11 17:49
Ik heb handbrake geinstalleerd en niets aan veranderd. Nu selecteer ik een batch en bij de source ziet hij er 5. Maar bij chapters ziet hij er maar 1. Zodra ik het convert naar Matroska pakt hij ook maar 1 deeltje.

Waarschijnlijk mis ik weer ergens een vinkje.

http://www.simplehelp.net...-mkv-format-in-windows-7/

Ik heb deze handleiding gebruikt.

[ Voor 20% gewijzigd door FitzChevalric. op 05-03-2017 14:13 ]

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Echt batch batch doet handbrake niet. Je kan meerdere source files toevoegen maar je moet dan elke title apart toevoegen aan de queue.
Dus 5 source files toevoegen, title 1 alle settings. Alle settings goedzetten. Add to queue. Title 2 selecteren. Settings controleren. Add to queue enz enz

Je titles zijn je verschillende source files, chapters zijn hoofdstukken binnen dezelfde sourcefile.

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

• FitzChevalric.
azz_kikr schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:31:
Echt batch batch doet handbrake niet. Je kan meerdere source files toevoegen maar je moet dan elke title apart toevoegen aan de queue.
Dus 5 source files toevoegen, title 1 alle settings. Alle settings goedzetten. Add to queue. Title 2 selecteren. Settings controleren. Add to queue enz enz

Je titles zijn je verschillende source files, chapters zijn hoofdstukken binnen dezelfde sourcefile.
Ik ga dit proberen, lekker onlogisch...maarja, bij video bewerking is alles onlogisch.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Handbrake is geen besturingssysteem dus ik verplaats je topic naar CSA van Windows Clients
Ajb daar voortaan op letten, aangezien het niet de eerste keer is dat ik dat voor je doe ;)

Echte batch kan misschien door het buiten de applicatie om te scripten, aangezien er aansturing vanaf de commandline mogelijk is.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Echte batch convert kan je met staxrip/megui/hybrid dat ik me zo direct can voorstellen. Kwestie van 1 instelling doen en dan alle files met enkele clicks doen. De voorgaande apps zijn wel veel minder gebruiks vriendelijk dan handbrake, maar de batchside doen ze dan wel goed :D

Als je commandline wil doen, ben je beter dat je overschakeld op ffmpeg. Meer opties imho en meer features dan handbrake (nvenc, fdkaac, '..)

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

• FitzChevalric.
azz_kikr schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:31:

Nee, doet hij niet. Ik mag niet meerdere files samenvoegen. Dus ik zal dan 5 MKV files krijgen.

• FitzChevalric.
azz_kikr schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:51:
Echte batch convert kan je met staxrip/megui/hybrid dat ik me zo direct can voorstellen. Kwestie van 1 instelling doen en dan alle files met enkele clicks doen. De voorgaande apps zijn wel veel minder gebruiks vriendelijk dan handbrake, maar de batchside doen ze dan wel goed :D

Als je commandline wil doen, ben je beter dat je overschakeld op ffmpeg. Meer opties imho en meer features dan handbrake (nvenc, fdkaac, '..)
Meestal worden ik dan zo overstelpt met 10.000 opties waarin ik de weg kwijtraakt als amateur.
Pagina: 1