Beste Tweakers, gisteren heb ik alle onderdelen uitgezocht voor de pc die ik laat bouwen mijn vraag aan jullie is of jullie kunnen kijken of alles goed bij elkaar past en ik zou het ook waarderen of jullie kunnen kijken of alles in de case past, ik heb er niet zo veel verstand van en ben geholpen bij het uitkiezen van de parts.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Op mijn pc zou ik willen gamen, editen en livestreamen, livestreamen hoeft niet perse op een hoge kwaliteit te zijn
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn pc mag in totaal 1000 euro gaan kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een redelijk oude Samsung 1080p monitor (waarvan ik de naam nergens precies kan vinden ) die ik wil gebruiken tot dat ik weer genoeg geld heb voor een betere, hetzelfde geld voor de oude muis en keyboard die ik nog heb, eigelijk hoef ik dus alleen nog maar de pc
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een videokaart, 2 4gb ram sticks ( is dat wel genoeg. 8 ram ? ), een processor samen met een fan, een ssd, een moederboord , een behuizing, een 520 watt voeding, en een dvd speler/brander
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik sta open naar alle merken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zit op de zolder met mijn pc en zonder wifi aansluit kabel dus ik moet een wifi versterker en ontvanger gebruiken, zal dat goed genoeg werken ?
Ga je overklokken?
nee, ik ben niet van plan om te overklokken
Ben je tevreden met de standaard instellingen of wil je ze op het hoogst
Ik ben tevreden met de standaard instellingen
Wat verwacht je van ons?
dat jullie kijken of alles goed bij elkaar past en ik zou het ook waarderen of jullie kunnen kijken of ik alles uit die 970 euro heb gehaald en of alles in de case past, ik heb er niet zo veel verstand van en ben geholpen bij het uitkiezen van de parts, alvast bedankt voor jullie hulp
Ik zou ook willen weten of het een 64 bit systeem is
ook koop ik er niet meteen windows bij want dat is erg duur, weten jullie een goedkopere manier om aan een goede windows te komen ?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze.
jullie kunnen met met alles helpen
Alvast bedankt voor jullie hulp
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Op mijn pc zou ik willen gamen, editen en livestreamen, livestreamen hoeft niet perse op een hoge kwaliteit te zijn
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn pc mag in totaal 1000 euro gaan kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een redelijk oude Samsung 1080p monitor (waarvan ik de naam nergens precies kan vinden ) die ik wil gebruiken tot dat ik weer genoeg geld heb voor een betere, hetzelfde geld voor de oude muis en keyboard die ik nog heb, eigelijk hoef ik dus alleen nog maar de pc
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een videokaart, 2 4gb ram sticks ( is dat wel genoeg. 8 ram ? ), een processor samen met een fan, een ssd, een moederboord , een behuizing, een 520 watt voeding, en een dvd speler/brander
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik sta open naar alle merken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zit op de zolder met mijn pc en zonder wifi aansluit kabel dus ik moet een wifi versterker en ontvanger gebruiken, zal dat goed genoeg werken ?
Ga je overklokken?
nee, ik ben niet van plan om te overklokken
Ben je tevreden met de standaard instellingen of wil je ze op het hoogst
Ik ben tevreden met de standaard instellingen
Wat verwacht je van ons?
dat jullie kijken of alles goed bij elkaar past en ik zou het ook waarderen of jullie kunnen kijken of ik alles uit die 970 euro heb gehaald en of alles in de case past, ik heb er niet zo veel verstand van en ben geholpen bij het uitkiezen van de parts, alvast bedankt voor jullie hulp
Ik zou ook willen weten of het een 64 bit systeem is
ook koop ik er niet meteen windows bij want dat is erg duur, weten jullie een goedkopere manier om aan een goede windows te komen ?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze.
jullie kunnen met met alles helpen
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7600 Boxed | € 236,95 | € 236,95 |
| 1 | MSI H270 PC MATE | € 116,50 | € 116,50 |
| 1 | MSI Radeon RX 480 ARMOR 8G OC | € 239,- | € 239,- |
| 1 | MS-Tech CA-0280 Frozen Longhorn | € 50,63 | € 50,63 |
| 2 | Crucial Ballistix BLS4G4D240FSB | € 37,99 | € 75,98 |
| 1 | Asus DRW-24D5MT (bulk) Zwart | € 14,95 | € 14,95 |
| 1 | Antec HCG-520 | € 71,- | € 71,- |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 141,95 | € 141,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 946,96 | |
Alvast bedankt voor jullie hulp
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2017 15:04 . Reden: fout met het lijstje ]