Toon posts:

zwart scherm Asus CUSL2 i815E chipset, svga, U-100

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kent iemand het probleem met een Asus CUSL2 i815E chipset, svga, U-100 ATX FCPGA 133mhz.
Intermitterend verschijnen er zwarte schermen. Monitor valt dus uit. Ik heb (bij 2 machines) alle energiebespaarshit uitgeschakeld. Er zit een 800 procje op, 128 MB, maxtor 10 GB uata100 7200, 3c905C tx, aopen 50X (bij de ene) en aopen 1240 dvd (bij de ander), de machine met de dvdspeler heeft er ook nog een plextor 12x10x32x in zitten. Help!!!

Verwijderd

bekend probleem, bij mij zijn de schermen blauw van kleur, windows millenium. Mijn advies koop een kleurenmonitor en geniet van het diepe blauw. Het probleem kan ook bij je ogen liggen. Breng de oogarts eens een bezoekje. Geen dank voor de moeite

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op dinsdag 03 juli 2001 23:23 schreef mvweerd het volgende:
bekend probleem, bij mij zijn de schermen blauw van kleur, windows millenium. Mijn advies koop een kleurenmonitor en geniet van het diepe blauw. Het probleem kan ook bij je ogen liggen. Breng de oogarts eens een bezoekje. Geen dank voor de moeite
Hmmmz, wat moet ik hier nou van denken :+ |:(

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 13:36

E-Rick

I love it :7

Op woensdag 04 juli 2001 10:53 schreef Bulldog het volgende:

[..]

Hmmmz, wat moet ik hier nou van denken :+ |:(
Uuhhh ik kan wel iets bedenken: mvweerd heeft nog niet veel zinnigs gepost. Dat denk ik iig

Choose life

• DaRKoNe
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11-2025
Op dinsdag 03 juli 2001 23:23 schreef mvweerd het volgende:
LOL :D :+
Grappige reply maar wel volkomen nutteloos... :P

Verwijderd

ik heb precies dezelfde plank, met een oudewetse Viper 550 16mb erin geprakt. Ik heb een 19" A901HT IIYAMA en ik heb nooit problemen gehad........geen zwarte strepen gezien wel de bekende blauwe schermen maar dat is WINDHOOS:(
Draai jij met die video shit onboard? daar zou ik nooit aan beginnen al zou iemand dat doen.
Heb mamaplank alleen maar gekocht omdat er een AGP PRO bus opzit, leuk voor de toekomst en hij was 5 gulden goedkoper dan de CUSL2-c.

Mocht het nou zeker aan de plank liggen terug dat ding en een nieuwe plank terugvragen en snel een beetje!

Verwijderd

CUSL2 zei je????? CMOS Clearen. Dat werkt voor 99% van dat soort gevallen bij een CUSL2.
Hoe te doen??? De eilandjes CRLCT bij de SouthBridge kortsluiten voor 10 seconden zonder de powerstekker in het MOBO te hebben... :Y)
Pagina: 1