Hoe stel ik een vraag op het forum

Pagina: 1
Acties:
  • 1.143 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu net alle onderdelen van mijn gaming pc uitgezocht, maar nu weet ik niet hoe ik daarvan een lijstje maak en dat aan jullie kan laten zien ? toch zie ik iedereen dat doen maar hoe dan ?

Beste antwoord (via Verwijderd op 05-03-2017 14:53)

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:38
Hoi,

Dat doe je met behulp van de Pricewatch. Je voegt items toe aan je wenslijstje, en je kan je wenslijstje via ' Genereer RML' in je thread kopiereen. Lees ook even DAA beleid en Handleiding Pricewatch even door :)

Als je dan de standaardvragen beantwoord, en dat lijstje in je post zit, heb je een perfecte start.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:38
Hoi,

Dat doe je met behulp van de Pricewatch. Je voegt items toe aan je wenslijstje, en je kan je wenslijstje via ' Genereer RML' in je thread kopiereen. Lees ook even DAA beleid en Handleiding Pricewatch even door :)

Als je dan de standaardvragen beantwoord, en dat lijstje in je post zit, heb je een perfecte start.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:26

br00ky

Moderator Harde Waren
@Verwijderd Voor de volgende keer, even de stickies openen die je in de desbetreffende subtopics ziet staan. Daar staat alle informatie in die je nodig vindt. Stukje eigen onderzoek wat we hier erg kunnen waarderen ;).

Dit topic is gesloten.