Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelproust
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-04 01:41
Nu dat MV deze service heeft opgezet, ben ik op zoek naar een alternatieve VOIP dienst.
Liefst een die ook met een app komt.
Zelf ben ik op de App Store MobileVOIP en Zoiper tegengekomen, zijn deze een goed alternatief? Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa2ra
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-09 23:42
marcelproust schreef op zondag 5 maart 2017 @ 07:23:
Nu dat MV deze service heeft opgezet, ben ik op zoek naar een alternatieve VOIP dienst.
Liefst een die ook met een app komt.
Zelf ben ik op de App Store MobileVOIP en Zoiper tegengekomen, zijn deze een goed alternatief? Bedankt.
Wat wil je doen? Beetje meer info zou handig zijn. Dit is trouwens geen helpdesk. Heb je al gezocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-02-2024
Mensen die zich er te goed voor voelen om helpdesk te zijn zijn een beeeetje arrogant.
Maar idd: wat wil je er graag mee doen? De mobilevoip app kan in combinatie met een heel groot aantal providers worden gebruikt die allemaal vallen onder het bedrijf Dellmont Sarl. voer op google maar eens in comparison Dellmont Sarl dan krijg je een overzicht van alle providers die hieronder vallen met de bijbehorende tariven. Er zijn er zoveel dat er vast wel 1 biedt wat jij zoekt. Dan meld je je daarbij aan en gebruik je die provider in combinatie met mobilevoip. Deze providers bestan al sinds 2005 dus het is echt heel stabiel, dat er ongeveer elke maand en nieuw merknaampje bijkomt verandert de kwalitiet niet, ze draaien allemaal op hetzelfde platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:25

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dit betreft aankoopadvies, dus hoort eigenlijk thuis in de MAA. Je topic voldoet alleen niet aan de eisen. Maak dus even een nieuw topic aan in de MAA en vul het template volledig in, op die manier kunnen we je het beste helpen.

Dit topic is gesloten.