Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Custom Self Build - €800 Gaming PC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Game PC €800 Advies

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met mijn pc graag gaan gamen op 1080p en met gemiddeld 60fps met het grootste deel van de nieuwste Games.
Als software gebruik ik windows 10.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag ongeveer €800 gaan kosten. Maar maximaal €825.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee

Wat denk je allemaal nodig te hebben?

Motherboard
Processor
Ram Geheugen
Video Kaart
Voeding
Opslag
Behuizing

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
MSI en Intel vind ik erg toffe merken. Dit komt door de goede en betrouwbare kwaliteit en de redelijke prijzen.
[i]Het Systeem waar ik aan zat te denken bestaat uit deze onderdelen:
MSI B250 Gaming M3
I5-7400
MSI RX 480 4GB
Crucial Ballistix Sport LT DDR4-2400 16GB
WD Blue 1TB
Corsair CX450M
Sharkoon VG5-W Red

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?

Ik zat te denken aan een medium tower, die niet enorm veel geluid produceert (max 50-60dB) Hij moet minder dan 450W aan energie verbruiken.

Ga je overklokken?

Nee, ik ga op dit moment de CPU niet overclocken, misschien over 5-6 jaar pas. Wel zat ik er aan te denken om de videokaart te overclocken.

Wat verwacht je van ons?

Hoe zou ik mijn build kunnen aanpassen zodat deze pc aan mijn eisen voldoet
Max. €825 en het moet ongeveer 90-95% van de games op 1080p @60fps spelen.

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-11 13:59
Maak even een mooi lijstje via Handleiding Pricewatch

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verwijderd schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 22:47:
MSI en Intel vind ik erg toffe merken. Dit komt door de goede en betrouwbare kwaliteit en de redelijke prijzen.
Hebben andere a-merken geen betrouwbare producten tegen goede prijzen?
Zou namelijk denken dat ze snel failliet zouden gaan als dit niet zo zou zijn.
Ik zat te denken aan een medium tower, die niet enorm veel geluid produceert (max 50-60dB) Hij moet minder dan 450W aan energie verbruiken.
Zowel geluid als verbruik komen weg bij de individuele componenten en niet bij de tower.
Overigens wel opmerkelijk dat je gezien deze eisen kiest voor praktisch de goedkoopste kast waarbi zelfs een deel van de kosten op gaat aan ledjes.
Nee, ik ga op dit moment de CPU niet overclocken, misschien over 5-6 jaar pas. Wel zat ik er aan te denken om de videokaart te overclocken.
De CPU zul je niet kunnen overclocken dus die vraag kun je jezelf besparen.
De keus om de Gpu wel te gaan overclocken vind ik ietwat tegenstrijdig met je bovengenoemde wensen.
Je wilt een laag verbruik en geluidsproductie maar gaat vervolgens het meest verbruikende en warmteproducerende component extra aanjagen? :?
Hoe zou ik mijn build kunnen aanpassen zodat deze pc aan mijn eisen voldoet
Max. €825 en het moet ongeveer 90-95% van de games op 1080p @60fps spelen.[/i]
Helaas heb je niet de gewenste template gebruikt maar even uit mijn hoofd en snel gerekend zit deze build toch al onder de 800?

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• youridv1
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 21:02
ssd maybe? voor 80 euro ish heb je al een 240gb die als boot en basic programma drive kan dienen. geloof me als ik zeg dat je pc een stuk vlotter is.

ik zou niet 123 zeggen dat intel toffe prijzen heeft, maar dat ben ik dan weer