Inlog pagina voor website maken.

Pagina: 1
Acties:
  • 1.250 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 893053

Topicstarter
Hallo

Ik ben bezig om mijn eigen website te maken met inlog pagina. Het design is al klaar. Tijdens het maken van het design heb ik de layout van de inlog pagina mee ontworpen. Dit is achteraf niet erg slim. Ik heb dus de hokjes et.c al op de achtergrond gemaakt. Mijn vraag is: Is het mogelijk om iets te maken dat je als nog kan inloggen op dit design en dat de vakjes niet zichtbaar zijn en je alleen het design ziet. Het moet een eenvoudig inlogpagina worden dat je niet kan registeren.

Ik hoor graag van u,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Ik snap geen snars van je verhaal.

Kun je het ondersteunen met screenshots en stukken code die je zelf al gemaakt hebt en daarnaast: wat heb je zelf al geprobeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WeHoDo
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 07-06 01:39
Idem als boven.
Waarmee ontwikkel je?

PSN: plexforce (ps4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Het probleem is. Ik heb geen codes, niks.

Wat ik bedoelde te zeggen is: is het in het desing van mijn website al de inlog pagina gemaakt. Dus het gene wat je er normaal later in zet met codes heb ik er ingezet met het desing. Min vraag: hoe kan ik dit oplossen, hoe maak ik alleen het type gedeelte en meer niks. Puur het gene waar jij je gebruikersnaam etc invult. Niet meer en niet minder.
Dus eigenlijk wil ik alleen een veld voor een gebruikersnaam, wachtwoord en om verder te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-05 20:16
Tot in hoeverre weet je iets af van een opmaaktaal als HTML en CSS? Dit is erg basis namelijk.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeHoDo
Dus de gebruiker moet alleen een blanco scherm zien, inloggen en daarna doorgaan naar de website zelf?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Anoniem: 893053 schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 22:20:
Het probleem is. Ik heb geen codes, niks.

Wat ik bedoelde te zeggen is: is het in het desing van mijn website al de inlog pagina gemaakt. Dus het gene wat je er normaal later in zet met codes heb ik er ingezet met het desing. Min vraag: hoe kan ik dit oplossen, hoe maak ik alleen het type gedeelte en meer niks. Puur het gene waar jij je gebruikersnaam etc invult. Niet meer en niet minder.
Dus eigenlijk wil ik alleen een veld voor een gebruikersnaam, wachtwoord en om verder te gaan.
Dus je bent bezig met een site waarop "gevoelige" informatie achter een login gedeelte moeten komen maar je weet niet hoe je een form met enkele inputs moet maken? :?

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 691473

.

[ Voor 88% gewijzigd door Anoniem: 691473 op 04-03-2017 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jiffy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:59

Jiffy

God, you're ugly!

Het enige wat je dus hebt is een ontwerp hoe het achtergrondplaatje er uit moet zien waar je dan toevallig de hokjes voor de invoer al op hebt ingetekend, maar technisch heb je dus nog helemaal niks? Als je nog niks hebt, wat is dan het probleem?

Life sucks. Then you die. Then they throw mud in your face. Then you get eaten by worms. Be happy it happens in that order...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeHoDo
Jiffy schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 22:33:
Het enige wat je dus hebt is een ontwerp hoe het achtergrondplaatje er uit moet zien waar je dan toevallig de hokjes voor de invoer al op hebt ingetekend, maar technisch heb je dus nog helemaal niks? Als je nog niks hebt, wat is dan het probleem?
Het probleem _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Jiffy schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 22:33:
Dat is niet weet hoe ik de invoer hokjes moet maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Daar heb ik jullie hulp voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
WeHoDo schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 22:24:
Dus de gebruiker moet alleen een blanco scherm zien, inloggen en daarna doorgaan naar de website zelf?
Nee ze moeten mijn desing zien en dat de invoer vakjes komen op de plaats waar ik ze in het desing in heb geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeHoDo
<form action="/action_page.php">
loginnaam:<br>
<input type="text" name="loginnaam">
<br>
wachtwoord:<br>
<input type="password" name="password">
<br><br>
<input type="submit" value="Submit">
</form>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eris
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-05 14:56

Eris

-

Zorg eerst er voor dat je pagina omzet in een html bestand. Als je dit hebt kan je doormiddel van form en input een geldig formulier maken en die gaan verwerken met een scripting taal voor de afhandeling..

(Of je huurt iemand die dat kan in)
WeHoDo schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 22:54:
<form action="/action_page.php">
loginnaam:<br>
<input type="text" name="loginnaam">
<br>
wachtwoord:<br>
<input type="password" name="password">
<br><br>
<input type="submit" value="Submit">
</form>
Ik zou nog wel method="post" toevoegen aan de form tag... :+

[ Voor 45% gewijzigd door Eris op 04-03-2017 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Anoniem: 893053 schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 22:52:
[...]
Nee ze moeten mijn desing zien en dat de invoer vakjes komen op de plaats waar ik ze in het desing in heb geplaatst.
Anoniem: 893053 schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 22:50:
[...]
Dat is niet weet hoe ik de invoer hokjes moet maken.
Dus "men" moet wat te zien krijgen waarvan je niet weet hoe je het kunt maken?
Wat is dan precies het doel?
Als het louter om het design te doen is kun je toch ook wat invoervelden tekenen in Photoshop b.v.?

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-06 00:38

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Anoniem: 893053 schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 22:52:
[...]

Dan leer je HTML, CSS en een serverside taal om de login te verwerken en bouw je je login? Er zijn miljarden tutorials te vinden die uitleggen hoe dat moet, kies er een en ga aan de slag.

Zoals je ziet kan niemand chocola maken van je vraag. Je bent totaal niet duidelijk en op deze manier kunnen we je domweg niet helpen. Als je er écht niet uit komt, schrijf dan in een nieuw topic met samenhangende zinnen eens stap voor stap op wat je gedaan hebt, waar je moeite mee hebt en waarop je vastloopt. Wat je hierboven zegt nodigt totaal niet uit tot antwoorden.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.