Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
ziet er strak afgewerkt uit! doe ook ff een pickie van de zijkant.. 
[edit] ben weer scheel bezig.. zie het op je site staan
[edit] ben weer scheel bezig.. zie het op je site staan
Kijk hier eens, hier staan betere picies
http://geocities.com/linktolink2000/got/
http://geocities.com/linktolink2000/got/
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant

He ik heb ook nog ergens zo'n playmobil spook.
no-name pc kast die ik van een vriend had overgekocht voor 35,=Op dinsdag 03 juli 2001 21:00 schreef _Robzilla_ het volgende:
wat voor een kast is dat trouwens?
[edit]
van computerland
wat voor lamp heb jij eigenlijk in je kast hangen?
eeeey, resettim je hebt de zelfde case als die van mij!! 
binnenkort komen er pics van mijn kast (gister + vandaag gespoten, morgen aflakken
en zaterdag foto's maken
)
die van jou heeft alleen fanduct voorin... en mijne niet.
scheelt zon fanduct nou echt zo veel?
binnenkort komen er pics van mijn kast (gister + vandaag gespoten, morgen aflakken
er zit een 8Watt TL blacklight in. dat ding gebruikt 230Volt en is ong. 30 cm langOp woensdag 04 juli 2001 14:22 schreef tinus1983 het volgende:
wat voor lamp heb jij eigenlijk in je kast hangen?
ik denk dat het toch wel wat scheelt omdat ie anderz onderin niet zow veel lucht kan zuigen nu kan ie dat beterz. ennuh ziet er wel stoer uit.Op woensdag 04 juli 2001 15:42 schreef answer_man het volgende:
eeeey, resettim je hebt de zelfde case als die van mij!!
binnenkort komen er pics van mijn kast (gister + vandaag gespoten, morgen aflakkenen zaterdag foto's maken
)
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
ziet er stoer uit: Da's waarOp woensdag 04 juli 2001 18:04 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
er zit een 8Watt TL blacklight in. dat ding gebruikt 230Volt en is ong. 30 cm lang
[..]
ik denk dat het toch wel wat scheelt omdat ie anderz onderin niet zow veel lucht kan zuigen nu kan ie dat beterz. ennuh ziet er wel stoer uit.
Kan meer lucht aanzuigen: Da's onzin, als je geen duct hebt, is je fan meer vooraan je kast, dan er half in, en dus heb hij zonder duct juist meer lucht tot zijn beschikking
Pagina: 1