Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voor thuisgebruik, mediacenter (plex) eventueel voorbereid op 4K. Daarnaast standaardtaken en speciale software (ArcGIS/QGIS; Liefst wel wat rekenkracht dus.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 500€, assembleren doe ik zelf. Wellicht wat 2de hands aanschaffen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur is aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wil graag een energiezuinig en klein systeem (mini-itx?). Minimaal 8gb ram en 250gb ssd. Goede internetkaart
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ga wel voor kwaliteit ;-)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energiezuinig dus en compact.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Heb al een voorzet gedaan, maar is lastig wat allemaal past. Heb ik bijvoorbeeld een videokaart nodig en past dat wel in een compact systeem? Welke internetkaart kan ik in dit systeem kwijt? En voeding heb ik ook geen idee. Hoor graag wat jullie zouden doen met bovenstaande wensen.
Voor thuisgebruik, mediacenter (plex) eventueel voorbereid op 4K. Daarnaast standaardtaken en speciale software (ArcGIS/QGIS; Liefst wel wat rekenkracht dus.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 500€, assembleren doe ik zelf. Wellicht wat 2de hands aanschaffen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur is aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wil graag een energiezuinig en klein systeem (mini-itx?). Minimaal 8gb ram en 250gb ssd. Goede internetkaart
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ga wel voor kwaliteit ;-)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energiezuinig dus en compact.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Heb al een voorzet gedaan, maar is lastig wat allemaal past. Heb ik bijvoorbeeld een videokaart nodig en past dat wel in een compact systeem? Welke internetkaart kan ik in dit systeem kwijt? En voeding heb ik ook geen idee. Hoor graag wat jullie zouden doen met bovenstaande wensen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Pentium G4560 Boxed | € 59,- | € 59,- |
| 1 | MSI H110I Pro | € 78,- | € 78,- |
| 1 | Fractal Design Core 500 | € 60,65 | € 60,65 |
| 1 | Corsair Value Select CMV8GX4M1A2133C15 | € 49,95 | € 49,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 162,80 | € 162,80 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 410,40 | |