Link naar Driver

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob Bisseling
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 12-12-2023
Mijn vraag:
Ik ben bezig geweest met het zoeken naar de link om de driver te installeren van mijn printer, de HP1110. Dat lijkt mij maar niet te lukken. Ik kom dan op een link terecht, waar ik gebruik kan maken van een of andere button van Windows op mijn laptop. Ik kan die button echter niet vinden, zodat ik de driver niet kan installeren. Ik heb als besturingssysteem Windows 10.

Kan iemand mij helpen met een link zodat ik die driver direct vanaf HP kan downloaden & installeren?

Rob

Beste antwoord (via Rob Bisseling op 08-03-2017 17:23)

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Waarschijnlijk door de éérste (de beste link) aan te klikken waar z'n browser mee kwam op basis van de ingestelde zoekmachine (Google / Bing / .....). Zal vást wel zo'n "DriverGuideInstaller" zijn geweest welke pretendeert ALLES voor je te fixen en te installeren (én die rommel staat vaak bovenaan in de zoekresultaten doordat die bedrijfjes er voor betalen om daar terecht te komen).

Vaak installeren ze dan ook vanalles.... Maar of dat dat ook allemaal écht wenselijk is is vraag twéé 8)

[ Voor 8% gewijzigd door Will_M op 04-03-2017 18:32 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

http://h10010.www1.hp.com...c=en&dlc=en&product=90787

Die printer?

[ Voor 7% gewijzigd door Will_M op 04-03-2017 18:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

http://support.hp.com/nl-...ies/7174529/model/7174530

Of die? Zeer benieuwd hoe je zelf gezocht hebt. :?

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Waarschijnlijk door de éérste (de beste link) aan te klikken waar z'n browser mee kwam op basis van de ingestelde zoekmachine (Google / Bing / .....). Zal vást wel zo'n "DriverGuideInstaller" zijn geweest welke pretendeert ALLES voor je te fixen en te installeren (én die rommel staat vaak bovenaan in de zoekresultaten doordat die bedrijfjes er voor betalen om daar terecht te komen).

Vaak installeren ze dan ook vanalles.... Maar of dat dat ook allemaal écht wenselijk is is vraag twéé 8)

[ Voor 8% gewijzigd door Will_M op 04-03-2017 18:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rob Bisseling
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 12-12-2023
Dag Switchie, ik heb wel gezocht en vond allemaal links, maar nergens een goeie download. Deze link heb ik het gebruikt en daarvan kon ik downloaden. De boel draait nu, dank je wel.
gr.
Rob Bisseling