Toon posts:

Size van Chello mailbox

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goed... eerst had ik A2000 (begin augustus 1999) mooie e-mailbox van 10MB. Nu kom ik er achter dat sinds ik chello heb (december 2000), een of andere migratie zooi. Mijn mailbox is gelimiteerd tot 5MB! Hier heb ik NOOIT bericht overgehad. Ik vind dit vrij aso, aangezien je bij een gratis provider (vizzavi ofzo) al 6MB voor nop krijgt! Ik betaal bijna 100,- in de maand aan chello en dan een 5MB mailbox erbij? Lijers zijn het gewoon!

Verwijderd

tja wat doe je eraan ?? niks :+

Verwijderd

boze brieven ? ;-P

Verwijderd

Gebruik je toch die van vizzavi... :)

Met de bandbreedte van Chello :)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 03 juli 2001 20:54 schreef achappey het volgende:
Gebruik je toch die van vizzavi... :)

Met de bandbreedte van Chello :)
Kan.. maar aangezien 80% van al het mail verkeer op mijn chello account binnenkort voel ik daar weinig voor, heb in december al mijn kaartjes al kunnen omzetten naar chello, geen zin omdat weer te doen. En ik wil gewoon krijgen waar ik voorbetaal. Ze hebben al een boze mail gehad, kijken wat daar de reactie op is. En anders maar weer eens bellen met de helpdesk ofzo. Als dat niet helpt dan maar weer eens een mailtje naar netridder, radar, weet ik veel wat, wil gewoon die 10MB, liefts meer, maar 10MB lijkt me redelijk.

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 22:45
Ik ken het, had bij bART 30 MB, nu chello en 5 MB.. schiet lekker op met een paar MP3'tjes. Meja ben verder wel tevreden met Chello...

Concrete Loop Watercooling

Verwijderd

Topicstarter
Chello doet het ook wel goed hoor, kan er alles mee en downloaden gaat ook redelijk vlot, maar vind het gewoon aso dat ze die mailbox zo fucking klein hebben gemaakt. :(

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 22:45
Ik ook :) handtekeningen sparen dan maar ;)

Concrete Loop Watercooling

Pagina: 1