Ik heb dus van een maat een 64MB dimmetje gekregen, ik denk hé die prik ik ff bij die 256 MB dimm die ik al heb.
Enfin, ik start weer op - 320 MB
ghehe
Maar nu start hij windows op, desktop komt in zicht en begint met allemaal wazige foutmeldingen en tot 5 x toe een BSOD.
Nou hoorde ik al iemand op de zaak iets roepen over CAS Latency oid, dus ik naar me BIOS en daar stond de CAS op auto, dus ik naar 2 gezet - geen succes, naar 3 gezet wél succes
ik blij ermee, komt ie 2 minuten later weer met die vage meldingen 
Nou heb ik dus alle 2 de dimms in alle 4 de banken gehad, maakt natuurlijk weer niets uit.
Dus nou zit ik weer met 256 MB, met CAS op auto.
Volgens mij horen deze 2 reepjes wél met elkaar overweg te kunnen.
dit zijn de specs:
wie-o-wie weet mij misschien te vertellen waarom ik het niet aan de praat krijg?
Enfin, ik start weer op - 320 MB
Maar nu start hij windows op, desktop komt in zicht en begint met allemaal wazige foutmeldingen en tot 5 x toe een BSOD.
Nou hoorde ik al iemand op de zaak iets roepen over CAS Latency oid, dus ik naar me BIOS en daar stond de CAS op auto, dus ik naar 2 gezet - geen succes, naar 3 gezet wél succes
Nou heb ik dus alle 2 de dimms in alle 4 de banken gehad, maakt natuurlijk weer niets uit.
Dus nou zit ik weer met 256 MB, met CAS op auto.
Volgens mij horen deze 2 reepjes wél met elkaar overweg te kunnen.
dit zijn de specs:
- DIMM 1: 256 MB,CAS ?, 100 Mhz, van IBM, 2 zijdig en op het stickertje staat: 3,3 V, FRU:01k1142, OPT: 01k1132 en (32Mx72) DIMM 2: 64 MB,CAS ?, 100 Mhz, van HYUNDAI, enkelzijdig en op het stickertje staat: 3,3 V ,(8Mx64) en een héle lange, niet te definiëren code :)
wie-o-wie weet mij misschien te vertellen waarom ik het niet aan de praat krijg?
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering