Tjielp... een vogel.
Verwijderd
Knowledge base bij Dell, anders een beetje anklooien met resources. Wat is het trouwens 2k?
Het was windows ME.... die staat er nu ook weer op... Het zit hem dus in de resources..:( Ik heb even op de Dell site gekeken, maar daar staat alleen hoe je de kaart moet installen, maar niets over een resource probleem.....
Tjielp... een vogel.
Het is trouwens wel handig de powersafe software op je laptop te laten staan (zitten wat mee functies op dan windows) verder zou ik idd bij dell op de site kijken. En of gewoon ff uitproberen door de irq en/of dma waardes te veranderen.
Als je te weinig Irq vrij hebt kun je misschien ook nog een vrije compoort weggooien in apparatenbeheer, dat heb ik ook een keer gedaan...
humz .. intresting .. aangezien ik ook zo'n Inspirion 8000 bij elkaar aan het sparen ben.
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Ik heb de oplossing: Gewoon Windows 2000 installeren en tataaaaaaaaa
Tjielp... een vogel.
Verwijderd
Hmm, heb wel met een inspiron 3800 dat het hele systeem bevriest wanneer ik de bijgeleverde ethernetkaart in het daarvoor bestemde pcmcia slot stop. Helpdesk gebeld, sturen me nu een nieuw kaartje om te kijken of het daar aan ligtOp woensdag 04 juli 2001 09:24 schreef Bas het volgende:
Ik heb de oplossing: Gewoon Windows 2000 installeren en tataaaaaaaaa
Maar da's volges mij toch weer iets andere fout dan jij hebt...
Nee, dit gaat om een MiniPCI netwerkkaart (geintergreerd). In ME doet ie het bij mij niet, maar in Win2K geen enkel probleem.
Tjielp... een vogel.
BASSIE!!!!!!!!
Sorry jongens....hoort eigenlijk niet, maar hij is nu eenmaal een gewaardeerde collega..
Het is dus uiteindelijk allemaal gelukt met Win2k....? Dat is mooi, want dat wil ik ook op die van mij gaan zetten....had je wel de goede 2k drivers voor je GF2 GO...?
Werkse verders en tot morgen bij het examen!
Sorry jongens....hoort eigenlijk niet, maar hij is nu eenmaal een gewaardeerde collega..
Het is dus uiteindelijk allemaal gelukt met Win2k....? Dat is mooi, want dat wil ik ook op die van mij gaan zetten....had je wel de goede 2k drivers voor je GF2 GO...?
Werkse verders en tot morgen bij het examen!
reserveringshouder Tesla Model 3
Pagina: 1