Dag allen,
Ik weet dat het een lastig issue is & waarschijnlijk te maken heeft met persoonlijker voorkeur. Toch stel ik de vraag in de hoop een beter inzicht te kunnen krijgen.
Ik ben nl. op zoek naar een console voor mijn oudste zoon (8j.).
Ter info: momenteel is die in het bezit van een PS3.
Echter heb ik het al het één en het ander opgezocht over PS4, Nintendo Switch + 3D XL, alsook PS Vita (die blijkbaar uit de handel is in de Benelux)?
Ik ben hier zelf al enige tijd niet meer mee bezig en eerlijkheidshalve moet ik dus ook toegeven er geen fluit meer van te kennen.
De switch lijkt me op het eerste zicht wel interessant omdat dit overal met iedereen kan gespeeld worden.
MAAR, trekt de beeldkwaliteit op de tv dan wel op iets?
Alvast bedankt voor de nuttige antwoorden.
P.S.: Jankers mogen zich onthouden om te reageren :-)
Grtn J.
Ik weet dat het een lastig issue is & waarschijnlijk te maken heeft met persoonlijker voorkeur. Toch stel ik de vraag in de hoop een beter inzicht te kunnen krijgen.
Ik ben nl. op zoek naar een console voor mijn oudste zoon (8j.).
Ter info: momenteel is die in het bezit van een PS3.
Echter heb ik het al het één en het ander opgezocht over PS4, Nintendo Switch + 3D XL, alsook PS Vita (die blijkbaar uit de handel is in de Benelux)?
Ik ben hier zelf al enige tijd niet meer mee bezig en eerlijkheidshalve moet ik dus ook toegeven er geen fluit meer van te kennen.
De switch lijkt me op het eerste zicht wel interessant omdat dit overal met iedereen kan gespeeld worden.
MAAR, trekt de beeldkwaliteit op de tv dan wel op iets?
Alvast bedankt voor de nuttige antwoorden.
P.S.: Jankers mogen zich onthouden om te reageren :-)
Grtn J.