Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 892899

Topicstarter
Hallo, ik heb onlangs een tweedehands PS4 gekocht. Daar wil ik nu graag een eigen online account op zetten.

Dan zou de makkelijkste manier zijn om hem terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Alleen heeft de vorige koper er FIFA 2017 op staan (digitaal), en die wil ik graag houden.

Is het mogelijk om een nieuwe online account te maken, maar wel gebruik te kunnen blijven maken van FIFA 17?

Alvast veel dank voor de hulp!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CCJJVV
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 18:56
Voor zover ik weet is een digitaal gekocht spel gebonden aan dat account. Je kan wel meerdere accounts op een PlayStation hebben dus dat is een mogelijkheid. Echter zal je dan ook dubbele kosten gaan maken als je online wilt op beide accounts. Je moet dus kijken of je FIFA 17 offline/online wilt spelen. Wil je het online spelen dan is het opnieuw kopen waarschijnlijk een betere optie omdat je anders voor enkel FIFA 17 al €50 per jaar kwijt bent aan PlayStation Plus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
CCJJVV schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 14:55:
Voor zover ik weet is een digitaal gekocht spel gebonden aan dat account. Je kan wel meerdere accounts op een PlayStation hebben dus dat is een mogelijkheid. Echter zal je dan ook dubbele kosten gaan maken als je online wilt op beide accounts. Je moet dus kijken of je FIFA 17 offline/online wilt spelen. Wil je het online spelen dan is het opnieuw kopen waarschijnlijk een betere optie omdat je anders voor enkel FIFA 17 al €50 per jaar kwijt bent aan PlayStation Plus.
Dat je dubbele kosten moet maken voor online klopt niet helemaal. als je je PS4 aanmeld als primair kan je met alle account op die PS4 plus gebruiken

http://manuals.playstatio.../settings/activation.html

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:13
Anoniem: 892899 schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 14:30:
Hallo, ik heb onlangs een tweedehands PS4 gekocht. Daar wil ik nu graag een eigen online account op zetten.

Dan zou de makkelijkste manier zijn om hem terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Alleen heeft de vorige koper er FIFA 2017 op staan (digitaal), en die wil ik graag houden.

Is het mogelijk om een nieuwe online account te maken, maar wel gebruik te kunnen blijven maken van FIFA 17?

Alvast veel dank voor de hulp!
Je kan Fifa alleen spelen op je eigen account als de vorige eigenaar deze PS4 als primair heeft ingesteld, als hij de console ivm de verkoop heeft gedeactiveerd als primair dan kun je hem niet spelen.

Dus gewoon een account aanmaken en dan merk je snel genoeg of het kan of niet.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL