Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mijn email account zo instellen dat ik geen meldingen meer krijg op mijn telefoon, en alleen nog op mijn linux laptop
...

Samsung galaxy s4 mini - Laptop met 18.1 cinemon Linux
...

Youtube clips te onduidelijk
...

Alle reacties

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Zou je je topicstart iets kunnen verduidelijken? Je geeft namelijk veel te weinig informatie over wat je nou eigenlijk wil, wat je precies doet, en waarom het niet lukt. Een beetje meer eigen initiatief graag.

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-11 14:34

Mavamaarten

Omdat het kan!

Het is onduidelijk welke mail-app je gebruikt op je telefoon. Wat sowieso wel gaat werken is als je nog eens een e-mail notificatie krijgt op je telefoon, er lang op drukken. Dan kan je daar ofwel naar de info van die app gaan en daar kiezen om geen notificaties te krijgen, ofwel krijg je direct een optie om meldingen te blokkeren (dat hangt een beetje af van de versie van Android die je hebt).

Anders kan je naar de instellingen van je e-mailapp gaan en daar meldingen/notificaties uitzetten. Maar in de samsung-mail app weet ik die niet uit mijn hoofd staan.

Android developer & dürüm-liefhebber

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inmiddels de zaakjes opgelost.. bedankt voor reactie's

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:42

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 13:00:
Ik heb inmiddels de zaakjes opgelost.. bedankt voor reactie's
Om de rest van het forum ook nog wat aan het topic te laten hebben. Zou je even kunnen melden wat je precies gedaan hebt om het probleem op te lossen?