• aevitas1
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-11-2025
Heeft iemand hier nieuws over?

Ik wacht al een paar weken op nieuws over deze 4k HDR monitor..

Alleen een kleine video van IGN en hier en daar wat vragen, verder geen concrete antwoorden over een daadwerkelijke releasedata enkel speculatie.

Werkt dit altijd zo in de monitor wereld dat een fabrikant doodstil is hierover?

• tweakersron
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 08-06-2025
Er is helaas geen specifieke release date aangegeven. Eigenlijk zou deze in januari na annual CES show bekend gemaakt worden, maar hier is helaas niet een specifieke release date af gegeven. Hij komt ergens dit jaar, ik zou er wel op wachten qua specificaties zou het een top monitor moeten worden.

• aevitas1
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-11-2025
Ik begin langzaam meerdere sites te vinden met een release datum van 15/21 maart.

Heb contact gehad met LG via de mail en via de telefoon en het komt er eigenlijk op neer dat ze geen idee hebben wanneer iets te koop komt te staan totdat het er opeens is...

Even wachten nog maar dus!

• choogen
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

choogen

Has anyone seen my stapler?

Vers van de pers: https://nl.hardware.info/...9-vanaf-18-mei-voor-e1099
Maar bij de Duitse shop die genoemd wordt is de monitor pas vanaf 18 mei beschikbaar.

[ Voor 32% gewijzigd door choogen op 08-03-2017 22:58 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dit is pure speculatie allemaal. Als die scherm er is, is hij er - en kun je hem gewoon in Pricewatch terugvinden. Zodra iemand ervaringen ermee heeft kan hij een 'ervaringen'-topic openen, maar zonder ervaringen biedt een topic geen toegevoegde waarde. Dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.